(Całe szkolenie z cyklu – Partner PRO – znajdziesz TUTAJ>>)
Ostatnio pokazałem Ci jak za pomocą swojej strony i odpowiedniego dodawania linków partnerskich poprawić współczynnik konwersji – dzięki temu z taką samą ilością odwiedzin na stronie możesz sprzedawać dużo więcej.
Natomiast dzisiaj pokaże Ci jak funkcjonuje email marketing i jak podwoić Twoje dochody z programów partnerskich.
Sekret nr 4 # Email Marketing
Email marketing nie da Ci tylko i wyłącznie większej ilości klientów, ale dodatkowo spowoduje, że Twoje dochody od pojedynczego klienta znacznie wzrosną.
Powód, dla którego email marketing jest tak interesujący to fakt, że otrzymujesz możliwość, aby reklamować swój produkt potencjalnym klientom o klika a nawet kilkadziesiąt razy częściej – tak długo aż będziesz w posiadaniu adresów email swoich subskrybentów (to znacznie zwiększa Twoje szanse na sprzedaż).
Dodatkowo możesz podsyłać swoim subskrybentom dodatkowe produkty lub usługi. W taki sposób będziesz wstanie jednej osobie sprzedać nawet kilka różnych produktów.
A genialne w tym wszystkim jest to, że możesz ten cały proces zautomatyzować. Wszystko czego potrzebujesz, to po prostu odpowiedni autoresponder (zobacz jak działa wielokrotny autoresponder TUTAJ>>).
Od tej chwili każda osoba, która zostawi na Twojej stronie adres email będzie otrzymywać od ciebie przygotowaną wcześniej sekwencję maili (przez tydzień, miesiąc, rok) – w zależności od tego jak wszystko ustawisz i zaplanujesz.
Dla przykładu:
Załóżmy, że posiadasz stronę z formularzem do autorespondera, na której polecasz 8 dniowy kurs na temat odchudzania. W autoresponderze ustawiłeś sekwencję np. 25 maili. Przez pierwsze 8 dni Twoi subskrybenci otrzymują wartościowe informacje „jak szybko i bezstresowo zgubić kilka kilogramów”.
Pod koniec każdego maila dodajesz swój link do jakiegoś produktu z programów partnerskich (najlepiej jeśli taki produkt będzie rozszerzeniem Twojego darmowego szkolenia).
Po upływie pierwszych 8 dni dalej wysyłasz maile (np. co 4, 7 dni), w których ponownie dzielisz się wartościową wiedzą i przy okazji oferujesz kolejne produkty z programów partnerskich lub własne.
Niektóre programy partnerskie oferują już gotowe kampanie marketingowe, oczywiście z Twoim linkiem partnerskim – np. nasz system do budowy 3 niezależnych źródeł dochodu: 3-STOPNIOWA FORMUŁA ZARABIANIA W INTERNECIE (kliknij tutaj po więcej szczegółów).
Czego potrzebujesz aby Twój Email Marketing był skuteczny:
- Odpowiedni autoresponder,
- Wartościowa treść,
- Wartościowe produkty partnerskie, które faktycznie oferują rozwiązanie na problemy Twoich potencjalnych klientów.
Jak działać?
1. Stwórz darmowy raport (video, webinar itp.) i promuj go na swojej stronie. Oczywiście taki raport musi wzbudzać zainteresowanie i musi stanowić jakąś wartość dla Twoich potencjalnych klientów.
Przykład jak może to wyglądać w praktyce (strona dotyczy marketingu wielopoziomowego):
2. Musisz ustawić naprawdę dobrą sekwencję maili – Twoje informacje muszą być po prostu interesujące i wartościowe.
To może być np.:
- Darmowa seria filmów video,
- Darmowy kurs online w formie tekstu pisanego czyli po prostu maile,
- Możesz kierować czytelników do artykułów na swoim blogu,
- Darmowy raport, ebook,
- Itd.
3. W każdym mailu dodaj jakieś wezwanie do akcji! Proponuję Ci zrobić to na początku i na końcu każdego maila ponieważ możesz dzięki temu wyłapać osoby, które nie czytają do końca.
Podstawą takiego maila powinna być oczywiście wartościowa treść.
4. Promuj np. w co 3/5 mailu jakiś konkretny produkt z programów partnerskich. Taki mail powinien zawierać korzyści i np. doświadczenia innych klientów oraz powinien motywować do zakupu – wcale nie musi być długi.
Ja taką ofertę wysyłam w co 3/5 mailu – w między czasie wysyłam moim subskrybentom wartościowe informacje. Pamiętaj, że zbyt duża ilość listów sprzedażowych zachęci raczej Twoich subskrybentów do wypisania się z listy.
Dodatkowo w swoim pierwszym mailu możesz uprzedzić subskrybentów, że będziesz wysyłać im oferty sprzedażowe (ja dodaję taką krótką informację w stopce pierwszego maila).
5. Gdy tworzysz sekwencję swoich maili, to zaplanuj ją min. na 2 miesiące.
Częstotliwość wysyłania maili może być przez pierwsze 4 dni ustawiona co 1 dzień, później możesz ją wydłużyć do 4, a w drugim miesiącu do 7 dni.
To jest bardzo ważne, aby być w ciągłym kontakcie z subskrybentami – dzięki temu będą pamiętać o Tobie i Twoich produktach.
Kontakt przez 2 pierwsze miesiące jest ważny z tego względu, ponieważ na początku gotowość zakupu jest dużo wyższa i stopniowo maleje z upływem czasu.
Wskazówka:
Jeśli chcesz podwoić swoje dochody z programów partnerskich, to koniecznie musisz wdrożyć email marketing do swojego biznesu – więcej szczegółów na temat email marketngu i budowaniu listy kontaktów znajdziesz w tym szkoleniu: Atrakcyjny Email Marketing.
Zawsze o tym pamiętaj – wartościowa treść to podstawa, a szczególnie przez pierwszych 8/10 maili – subskrybenci muszą Cię lepiej poznać i zbudować z Tobą pozytywne relacje.
W następnej części pokażę Ci jak dzięki automatyzacji i delegowaniu odpowiednio działających procesów jeszcze bardziej zwiększyć Twoje zarobki z programów partnerskich i to dość w krótkim czasie
Kliknij tutaj i przejdź do części nr 6>
Jeśli chcesz zobaczyć jak zbudować DOCHODOWY biznes online, stworzyć kilka różnych źródeł dochodów i robić to w zabawny i konkretny sposób, to kliknij teraz w poniższy link. Porozmawiamy i zobaczysz co i jak:
KLIKNIJ TUTAJ I POZNAJ SZCZEGÓŁY