Określ swój cel
Na początek zadaj sobie pytanie, co tak naprawdę
chcesz osiągnąć w e-Biznesie?
Na to pytanie istnieje zapewne wiele odpowiedzi, ale chcę abyś skoncentrował się na głównym zadaniu – określ nadrzędny cel wszystkich swoich wszystkich działań marketingowych.
Celem Twojej kampanii marketingowej może być np. wywołanie u potencjalnych współpracowników i klientów pozytywnych myśli i reakcji na temat Twojej firmy oraz Twoich produktów, czyli po prostu zwiększenie świadomości marki produktu lub usługi. Dzięki temu przy następnej okazji Twój klient będzie dokładnie wiedzieć do kogo się zwrócić, gdy będzie potrzebować podobnych produktów do Twoich.
Określenie konkretnego celu, to tak naprawdę pierwszy krok, który musisz wykonać podczas planowania swojej działalności w e-Biznesie.
Zadaj sobie następujące pytania:
- Jaki jest cel Twojej kampanii marketingowej?
- Co chcesz zrobić: zwiększyć ruch na swojej stronie, a może
powiększyć listę kontaktów? Jedno i drugie…? - I co chcesz później osiągnąć np. za pomocą swojej strony
internetowej: zdobyć więcej adresów e-mail? Sprzedać swój produkt? Pozyskać
nowych współpracowników, a może udział w jakiejś ankiecie?
Jeśli chcesz zrealizować swoje cele i skutecznie budować e-Biznes, to każdy kontakt z Twoją grupą docelową powinien stopniowo kierować tych ludzi do podjęcia zaplanowanej przez ciebie akcji.
Jeśli tego nie zrobisz, to niestety może się okazać, że wyrzucasz pieniądze w błoto.
Druga część:
Przejdź dalej>>
Szkoła e-Biznesu – podstawy skutecznego marketingu w e-biznesie cz.2
Paweł Grzech
www.pawelgrzech.pl
P.S. Dołącz do AllinOne i buduj min 3 niezależne
źródła dochodu (jednocześnie):
=> Kliknij Tutaj i poznaj szczegóły…