Dostałem niedawno od jednego z czytelników bardzo ciekawe pytanie.
Posłuchaj:
„Jaki jest „złoty środek” na pozyskanie nowych osób do programu? Wyprowadzenie potencjalnych osób z przekonania, że „w internecie nie da się zarobić, tylko trzeba iść do normalnej pracy”.
Krótka odpowiedź:
Szczerze mówiąc, to nie wiem czy jest jakiś złoty środek.
Powiem Ci szczerze, że ja nawet nie lubię przekonywać. To nie ma za wielkiego sensu.
Właśnie po to budujesz w Internecie tunele sprzedażowe, aby w trakcie trwania tego tunelu ludzie sami podjęli konkretną decyzję. Osoba, które nie jest zainteresowana po prostu się wypisze a osoba, która jest zainteresowana, robi przeważnie kolejny krok.
Dlatego na Twoim miejscu nie skupiałbym się za bardzo na przekonywaniu wiecznie nieprzekonanych, ale na budowaniu listy kontaktów oraz tunelu sprzedażowego. Możesz wtedy w mailach wysyłać różne fakty, korzyści, możliwości, przykłady itp.
Koncentruj się głównie na osobach, które są faktycznie zainteresowane Twoją ofertą. Obojętnie czy robisz MLM, e-biznes, czy programy partnerskie.
###
Jeśli chcesz zobaczyć jak my wykorzystujemy narzędzia online do budowy biznesu, to możesz sprawdzić sobie jak działa aplikacja TopNetwork:
Paweł Grzech
.
.
.