Wiele osób, kiedy przystępuje do programów partnerskich, liczy jedynie na ślepy traf – a nuż ktoś zdecyduje się skorzystać z mojego linku. Ten sposób jednak nie przynosi spodziewanych dochodów – takich przypadkowych poleceń nie zbiera się przecież często, zwykle po kilku pula się wyczerpuje.
BEZ LISTY KONTAKTÓW?
Wielu partnerów przyłączających się do systemów martwi się, że nie ma listy kontaktów.
Technicznie rzecz biorąc, lista mailingowa nie jest niezbędna do zarabiania na programach partnerskich, jednak jej brak zazwyczaj oznacza straty. Kiedy nie masz listy mailingowej, musisz w jakiś inny sposób zachęcać potencjalnych klientów do klikania w odnośniki akurat na twojej stronie, a to zadanie do łatwych nie należy.
Posiadanie listy mailingowej nie jest wymogiem żadnego programu partnerskiego.
Nawet, jeśli zbudujesz stronę, którą będzie odwiedzało wystarczająco wiele osób, to i tak będziesz potrzebować własnej listy. W większości przypadków lista kontaktów zdecydowanie ułatwi Ci zarabianie na programach partnerskich.
DLACZEGO AKURAT LISTA?
Lista mailingowa jest użyteczna przy zarabianiu na programach partnerskich dzięki kilku swoim cechom.
Po pierwsze: nie ma tutaj przypadkowych trafień.
Na listę każdy się zapisał z własnej woli.
Nie jest to sytuacja taka, jak na stronie internetowej, że w linki klikają osoby, które akurat dziwnym zrządzeniem losu na tę stronę trafiły.
Mailing to kampania planowa, dobrze celowana, precyzyjnie przygotowana pod kątem oczekiwań określonych klientów, a już samo to daje sporą przewagę.
LISTA WIELOKROTNEGO UŻYTKU
zarabianie w programach partnerskichSpośród osób zarabiających na programach partnerskich bardzo niewiele decyduje się na udział tylko w jednym lub dwóch programach.
Zwykle z biegiem czasu jest ich coraz więcej i coraz bardziej paląca staje się potrzeba znalezienia kolejnej grupy odbiorców.
Tymczasem dzięki prostej konstrukcji prawnej wpisanej w regulamin można zapewnić sobie prawo do wysłania informacji o kolejnych programach partnerskich do tej samej grupy odbiorców.
Dlaczego to się sprawdza?
Załóżmy, że prowadzisz stronę internetową poświęconą bankowości.
Osobom, które zapisały się na listę mailingową, możesz przesłać link do otwarcia konta w banku, który oferuje ponadto atrakcyjne lokaty.
Po kilku miesiącach dołączasz do programu partnerskiego innego banku, który znów oferuje korzystne oprocentowanie kont oszczędnościowych.
Teoretycznie więc osoby, które były zainteresowane lokatą, mogą być zainteresowane również taką formą oszczędzania, więc skorzystają z twoich linków do zapisu.
CZY LISTĘ MUSZĘ PRZYGOTOWAĆ DO DZIAŁANIA Z PROGRAMAMI PARTNERSKIMI?
Lista kontaktowa ma tę wspaniałą własność, że możesz na bieżąco moderować jej zawartość.
Jedyne, co musisz zrobić przed wysłaniem kolejnego maila do tej samej grupy odbiorców, to przygotować odpowiednie wiadomości.
Poza tym lista nie będzie wymagała prawdopodobnie żadnych innych zabiegów, chyba że zamierzasz skorzystać z innego autorespondera, który ma jakieś specyficzne wymagania.
Od strony technicznej jednak nie będziesz musiał się wiele napracować – masz gotowy materiał, żeby zacząć zarabiać jeszcze tego samego dnia, kiedy dołączysz do programu partnerskiego.
CZY TO SIĘ OPŁACA?
Opłacalność wykorzystania listy kontaktów do promocji programów partnerskich jest spora, ale wszystko zależy od tego, jaki produkt chcesz reklamować i jak ma się on do potrzeb osób znajdujących się na liście.
Pamiętaj, że każda lista kontaktów jest dość precyzyjnie dobierana pod kątem pewnych zainteresowań – osobom z listy kontaktów zebranej przez stronę o finansach raczej nie uda się zaproponować nowych kosmetyków albo e-booków na temat uprawy roślin balkonowych.
Więcej na temat budowy i zarządzania własną
listą kontaktów znajdziesz w szkoleniu KASOWY EMAIL MARKETING – Kliknij Tutaj >>>