Słyszałeś o marketingu edukacji?
Wielu ekspertów często o tym opowiada.
Dawaj, dawaj, dawaj i jeszcze raz dawaj a dopiero później sprzedawaj (wspominałem o tym kilka dni temu).
O co w tym dokładnie chodzi?
To proste – gdy zaczynasz budować swój biznes, to musisz rozdawać jak najwięcej wartościowych materiałów. W dużej ilości i za darmo np. w postaci różnych poradników PDF, wideo itd.
Dzięki temu (zanim jeszcze cokolwiek komuś polecisz lub sprzedaż) edukujesz swoich czytelników…
Większość z nich pomyśli sobie wtedy coś takiego:
„Skoro ten materiał jest za darmo, to ciekawe jak super jest jego/jej płatny kurs…?”
Od razu poleci po kartę kredytową i kupi!
Tylko czy tak rzeczywiście jest?
Guru, czyli mówiąc po naszemu Gooru, powie Ci że tak masz właśnie zacząć. Twórz super wartościowe materiały i rozdawaj je wszystkim za darmo. Dzięki temu szybko wyrobisz sobie markę eksperta i ludzie zaczną chętnie od Ciebie kupować.
.
Tylko tutaj pojawia się pewien problem:
- Po pierwsze: ludzie nie idą za ekspertami.
Ludzie co prawda słuchają ekspertów, ale nie podążają za nimi.
Ludzie podążają za liderami. Dlatego bardziej skoncentruj się ba byciu prawdziwym liderem, a nie ekspertem.
- Po drugie: zasypywanie ludzi ogromną ilością długich informacji, które mocno stawiają na edukację (nawet gdy są one bardzo wartościowe) jest po prostu nudne. A jak będziesz nudny, to od razu przegrywasz.
Marketing edukacji jest ważny, ale nie w takiej formie jak uczy tego większość Gooru (czytaj Guru).
W swoich bezpłatnych materiałach pokazuj co trzeba zrobić, a w płatnych kursach, szkoleniach itp. pokaż jak to zrobić. Gwarantuje Ci, że to będzie działać o wiele lepiej.
Chyba, że będziesz zanudzać, to wtedy wałek 🙂
Do usłyszenia!
Paweł Grzech
P.S.
A co powiesz jak wspólną wyprawę? Pełną przygód!
W takim razie pakuj walizkę, zakładaj ulubione ciuchy i ruszaj na peron Nr 1. Wyjeżdżamy już za kilka minut.
Gdzie?
W miejsce gdzie zobaczysz jak za pomocą pewnej specjalnej aplikacji systemowej zbudować prawdziwy, dochodowy i przede wszystkim stabilny biznes… Taki, który przetrwa długie lata.
Zapraszam do testów…
Oto link do rejestracji (wypełnij dane i testuj bezpłatnie):
Kto wie… Może to akurat coś dla Ciebie (nie przyjmujemy Gooru)?