Lista Adresowa – 5 Punktów Doskonałej Przynęty Cz.2

(Część pierwsza tego szkolenia znajduje się tutaj..)

Zobaczysz, że tzw. przynęta bardzo przyda Ci się do budowy Listy Adresowej.

(w P.S. jest gotowe rozwiązanie).

Zatem…

Oto 5 Punktów Doskonałej Przynęty.

Fakty są takie, że każdy dobry Laptopowy Biznes buduje własną listę adresową. To jest najlepszy i najskuteczniejszy sposób bezpośredniego dotarcia do potencjalnych klientów.

Lista adresowa jest bardziej skuteczna niż media społecznościowe, jest tańsza niż płatna reklama i daje możliwość budowania rzeczywistych relacji z osobami, które masz na swojej liście. To jest bardzo istotne.

W momencie, gdy ludzie to zrozumieją, nieuchronnie pojawia się kolejne pytanie:

„To właściwie jak teraz taką listę zbudować szybko, aby zacząć na niej zarabiać?”

To jest akurat moment, gdy wszystko się dla nich chrzanić…

Oto prawdziwy sekret, który stoi za budową listy adresowej:

Gdy budujesz listę email, to musisz dążyć do tego, aby te osoby stały się częścią Twojej społeczności.

O co w tym chodzi?

Twoim celem musi być to, aby ludzie z Twojej listy widzieli w Tobie kogoś, kto może pomóc im osiągnąć ich cele.

Czasami ludzie budują społeczności jeszcze przed dodaniem tych osób do listy adresowej.

Czasami na początku dodają ludzi do listy adresowej i dopiero wtedy tworzą własne społeczności, w przypadku np. płatnej reklamy skierowanej do strony przechwytującej.

Nieważne jak będziesz to robić, Twoim celem jest dodanie osób do swojej listy, aby zobaczyli w Tobie kogoś, kto może im pomóc, kogoś komu mogą ufać, kogo lubią i ufają.

Dopiero wtedy zobaczysz finansowe korzyści z posiadania własnej listy adresowej.

W przyszłym tygodniu będziemy rozmawiać bardziej szczegółowo o koncepcjach związanych z budowaniem własnej społeczności oraz email marketingu.

Teraz chcę skupić się na sposobach budowania własnej listy.

Budowa listy zaczyna się zawsze od tzw. przynęty (coś, co zamierzasz dać ludziom za darmo w zamian za ich adres e-mail).

Taką przynętom może być wiele różnych rzeczy.

Widziałem już praktycznie wszystko od jakiś programów, wtyczek do bloga po jakieś proste zestawienia albo nawet streszczenia książek – to wszystko służy do budowy listy adresowej.

Jeśli chcesz, aby Twoja przynęta była skuteczna i budowała Ci listę osób, które chętnie od Ciebie kupują, to proponuję Ci skupić się na tych prostych zasadach:

  • #Po pierwsze – Krótko i Zwięźle – Taka przynęta musi być w dość krótkim czasie pochłonięta przez osoby z Twojej listy. To pomoże Ci w budowie marki eksperta oraz własnej społeczności.
    .
  • #Po drugie – Obietnica Konkretnego Rozwiązania – Musi oferować konkretne rozwiązanie konkretnego problemu.
    .
    Przykład: „Jak zarabiać w Internecie i zostań udziałowcem w branży medycznej?” (sprawdź przykład na żywo 👉 tutaj..).
    Zauważyłeś? Masz tutaj konkretną kwotę.
    .
  • #Po trzecie – Czego Oni Chcą – W trakcie tworzenia przynęty, powinieneś skupić się na takich rozwiązaniach, o których wiesz, że Twoja publiczność ich potrzebuje.
    .
    W marketingu internetowym ludzie na pewno interesują się tym, jak generować ruch
    na swoje strony, jak budować listę i jak zarabiać w Internecie (pamiętaj, że wszystkie te rzeczy znajdziesz w naszej maszynie Edukacyjni-Zarobkowej tutaj..).
    .
  • #Po czwarte – Natychmiastowa Gratyfikacja – Musi robić dobre pierwsze wrażenie.
    .
    Nie przytrzymuj za długo swoich subskrybentów. Twoja przynęta powinna oferować natychmiastową satysfakcję z rozwiązania jakiegoś konkretnego problemu.
    .
  • #Po piąte – Zmiana – Najlepsze przynęty nie pozostają tylko przy rozwiązaniu problemów.
    .
    Tworzą też relacje i rozpoczynają proces poznawania, lubienia i zaufania. To jest zmiana relacji z kogoś obcego na kogoś, kto może pomóc. To jest bardzo ważne.

Teraz pytanie…

Jak można osiągnąć wszystkie te powyższe rzeczy za pomoc np. prostego dokumentu?

Cóż mamy „obietnicę zwięzłości” wbudowaną w nasz dokument.

Możemy zrealizować „Obietnicę konkretnego rozwiązania” i „Czego oni chcą”, pamiętając o naszym tytule i temacie.

Możemy uzyskać czynnik „Natychmiastowej gratyfikacji”, utrzymując nasz dokument bardzo atrakcyjnym i wysokiej jakości.

Przez „wysoką jakość” mam na myśli przekazanie takich informacji, które rzeczywiście pomogą, gdy zostaną zastosowane.

I ostatnia „Zmiana”, którą możemy uzyskać, łącząc nasz dokument z prostym filmem z obietnicą bardziej szczegółowych informacji na dany temat.

Taki film możesz zrobić w bardzo prosty sposób i da Ci szansę nie tylko na zapewnienie większej wartość Twoim subskrybentom, ale także pozwoli Ci zbudować wartościowe
relacje dzięki prostym historiom o Twojej własnej drodze.

Czasami nawet samo pokazanie twarzy przed kamerą pokaże innym, że jesteś prawdziwą osobą, której można zaufać.

Jeśli na końcu swojego dokumentu umieścisz krótki tekst typu – „Zrobiłem dla Ciebie film z jeszcze lepszymi informacjami!”, to większość osób na pewno kliknie i przejdzie
dalej.

Więc ruszaj i zbuduj super przynętę, a w mojej kolejnej wiadomości powiem Ci co dalej z tym zrobić.

Pamiętaj, aby podjąć odpowiednie działania.

Twoja przynęta nie musi być perfekcyjna, po prostu działaj.

Działanie zawsze wygra z niezdecydowaniem i zwlekaniem!

Do następnego!

PAWEŁ GRZECH

P.S.

Jeśli już jesteś gotów, aby ruszyć razem ze mną w świat działania
i marketingu online, to mam dla Ciebie specjalny system marketingowy,
który nauczy się jak w dobie kryzysu (i nie tylko) zarabiać i pracować
zdalnie…

Zacznij od tego materiału:

Kliknij tutaj i poznaj szczegóły..

bizneswdomu

 

 

 

 

Scroll to Top