Jaka Lista Adresowa Jest Dobra Jakościowo?

Email marketing i budowa listy adresowej

 

Czasem słyszę opinie, że trudno jest naprawdę coś sprzedać dzięki liście mailingowej.

Zazwyczaj najgorszą opinią cieszą się listy, których właściciele sprzedają mailingi. Takie listy są przeważnie najgorsze jakościowo i nie polecam Ci tego robić.

Dzisiaj pokażę Ci jak zadbać o to, by Twoja lista kontaktów była jak najlepszej jakości.

O sprawie jakości listy musisz myśleć już wtedy, gdy zastanawiasz się jak budować listę kontaktów.

Metody i narzędzia, których użyjesz będą miały znaczący wpływ na to, czy lista w przyszłości okaże się być dobra jakościowo, czy tez wręcz przeciwnie.

Przede wszystkim – pamiętaj, że Twoim celem nie jest mieć na liście każdej osoby, która kiedykolwiek dowiedziała się o tym, co robisz lub weszła na stronę.

Twoim celem jest mieć listę złożoną tylko z tych osób, które są zainteresowane tym co masz do zaoferowania.

Naprawdę dużo lepiej jest mieć mniejszą listę, ale złożoną z osób zainteresowanych tematyką, niż dużą listę osób przypadkowych. Przypadkowe osoby nie dokonają zakupu, będą tylko przekładały się na koszt utrzymania listy (i np. autorespondera).

Z tego właśnie względu zawsze zamieszczaj informacje, jakie tematy będziesz poruszał w mailach – na listę zapiszą się tylko osoby naprawdę zainteresowane. Twoim celem jest nakłonienie jak największej ilości zainteresowanych osób na pozostawienie maila.

Praktykami „psującymi” jakość listy jest zbyt częste wysyłanie wiadomości sprzedażowych.

Źle na jakość listy (a więc jej moc sprzedażową) będą wpływały także niechlujne maile z błędami. Czasem lepiej nic nie wysłać, niż wysłać marną wiadomość, po które nastąpi masowe odejście czytelników.

Dbaj zatem o jakość swojej listy, bo tylko taka będzie w stanie generować Ci satysfakcjonujące dochody.

 

Więcej informacji o tym jak budować listę kontaktów i jak zarabiać na liście,
znajdziesz w TYM Szkoleniu >>

 

 

pg-pomysl-na-biznes-w-domu

 

 

 

 

 

Paweł Grzech

 

 

 

 

Scroll to Top