Każda osoba, która w sposób poważny myśli o zarabianiu przez Internet, musi zacząć budować swoją listę kontaktów.
Chociaż lista będzie przydatna nie tylko dla tych, którzy działają ściśle w branży e-biznesu.
Własna lista adresowa to możliwość stałego i nieograniczonego (jedynym ograniczeniem jest prawo i zdrowy rozsądek) kontaktu z obecnymi albo potencjalnymi klientami.
Nie ma sensu wymieniać wszystkich korzyści, bo ich jest po prostu za dużo, by ująć je w jednym artykule.
Przyjmijmy zatem, że jesteś już Czytelniku zdecydowany na założenie swojej listy.
Pozostaje zatem pytanie:
Jak budować listę kontaktów?
Metod jest co najmniej kilka i co jakiś czas można zauważyć na rynku osoby, które zaczynają działać według innego schematu.
Przede wszystkim chcąc zbudować listę mailingową należy zamieścić formularz z autorespondera na swojej stronie www.
Może to być formularz zamieszczony w panelu bocznym, albo jako wyskakujące okienko. Warto także stworzyć stronę przechwytującą, której jedynym zadaniem będzie zbieranie adresów odwiedzających ją osób.
Pamiętaj też o wszystkich tych osobach, które już teraz są Twoimi klientami. Zawsze bierz od nich adres e-mail (no chyba, że nie wyrażają na to zgody).
Nawet jeśli klient odwiedza Cię w sklepie stacjonarnym – zawsze pytaj się go, czy możesz wpisać go do swojego newslettera.
Oczywiście, gdy wychodzisz z taką propozycją – pamiętaj, by klient wiedział, dlaczego podaje Ci swój adres e-mail i jakie będzie miał z tego korzyści (może będziesz wysyłać tam informacje o promocjach lub udostępniać bony rabatowe?).
Więcej wskazówek na temat budowania listy adresowej znajdziesz poniżej:
Kliknij TUTAJ – Atrakcyjny Email Marketing >>>
Paweł Grzech