Jak zachęcać ludzi do zapisania się na listę kontaktów…

budowa-listy-mailingowejProwadzenie listy mailingowej staje się coraz bardziej oczywistym biznesowym standardem.

Zalety prowadzenia własnej listy adresowej docenili nie tylko przedsiębiorcy ściśle związani z internetem, ale także właściciele sklepów stacjonarnych.

Wraz z rosnącą ilością prowadzonych przez różne osoby list – rośnie też trudność pozyskania jednego subskrybenta.

Czytelnicy portali (także Twojej strony www) nie zostawiają chętnie swojego adresu e-mail. Robią to tylko wtedy, gdy wiedzą, że dzięki temu coś uzyskają.

Owo „coś” jest kluczem do budowania listy adresowej z sukcesem. Musisz zatem umiejętnie przedstawić korzyści, jakie płyną z bycia na Twojej liście kontaktów.

 

Jak zachęcać ludzi do zapisania się na listę?

Pokaż korzyści!

Najbardziej popularną metodą jest obietnica (widoczna przy formularzu zapisu), że w podziękowaniu za zostawionego maila wyślesz danej osobie darmowy raport lub bezpłatnego ebooka.

Analogicznie działa informacja, że na maila zostanie wysłany np. specjalny kupon rabatowy.

Możesz też informować o promocjach lub dostarczyć ciekawy kurs e-mail za darmo. Pamiętaj jednak, że cokolwiek obiecasz przy zapisie – musisz się z tej obietnicy wywiązać.

Inaczej nie będziesz miał, jak zarabiać na liście kontaktów, ponieważ nikt z subskrybentów nie zaufa Ci.

 

Inną popularną formą jest blokowanie dostępu tylko dla subskrybentów.

Zablokować możesz całość strony (widoczne są tylko np. wstępy do artykułów) lub najbardziej popularną jej część.

Reguła niedostępności zawsze sprzyja sprzedaży, pomaga także budować szybciej listę mailingową.

 

Więcej wskazówek na temat budowania listy adresowej znajdziesz poniżej:

Kliknij TUTAJ – Atrakcyjny Email Marketing >>>

 

 

pomysł na biznes w domu według Pawła

 

 

 

 

Paweł Grzech

 

 

 

Scroll to Top