Gdy To Zrozumiesz Wszystko Ulegnie Zmianie… (cz.1 z 2)

Większość osób marzy o tym, aby zbudować dochodowy i stabilny biznes za pomocą jednego „przycisku”…

Dużo początkujących osób myśli, że istnieje jakiś tajny sekret, tajemnicza metoda, która zapewni Ci sukces.

Bardzo często otrzymuję ogólne pytania typu:

„Jak to działa? Co to za sekret? Jak promować?” (czyli jak tu zarobić i się nie narobić…)

Zawsze jestem w małym szoku gdy dostaję podobne pytania, jednak okazuje się że sam w przeszłości szukałem dokładnie
tego samego sekretu…

Zatem oto on… to jest właśnie ten sekret:

Przez 6 długich lat ponosiłem jedną porażkę za drugą aż w końcu to znalazłem… w momencie gdy to odkryłem
wszystko się zmieniło.

Przez pierwsze lata mojej działalności myślałem, że sukces nie zależy ode mnie… Myślałem, że jest to rezultat czegoś
poza mną…

Myślałem, że mój sukces zależy od mojego sponsora, firmy, czy od narzędzi z których korzystam…

Aż w pewnym momencie przeczytałem jedno zdanie…

Posłuchaj:

Jeśli chcesz zarabiać 60 tysięcy PLN miesięcznie, to musisz stać się osobą, która jest zdolna do tego, aby zarabiać 60 tysięcy
PLN miesięcznie…

Eureka! Jakby to powiedział Archimedes.

Stało się…

Odkryłem, że muszę po prostu stać się WARTOŚCIOWĄ osobą w oczach innych.

Zatem, jeśli chcesz poznać prawdziwy sekret sukcesu, oto on:

To ile obecnie zarabiasz jest odzwierciedleniem czegoś co przyjaciele z USA nazywają PLV, czyli Personal Value Level…

Proste tłumaczenie – OPW, czyli Osobisty Poziom Wartości.

Wiele lat temu ludzkość wymyśliła prosty sposób na określenie tego ile dana rzecz jest warta… Narzędziem do określenie wartości
różnych przedmiotów są oczywiście pieniądze.

Obojętnie czy chodzi o coś tak prostego jak np. śliwka, gruszka, samochód, dom, czy nawet praca, którą wykonujesz. Wszystko
ma jakąś wartość.

Poprzez nasz system wolnorynkowy świat nakazuje Ci ile pieniędzy możesz zarobić zgodnie z tymi trzema czynnikami:

  • Rywalizacja – liczba osób zdolna do wykonania
    określonej pracy.
  • Edukacja – ilość specjalistycznych umiejętności
    lub wykształcenie, które jest niezbędne do wykonania
    danej pracy.
  • Dźwignia – liczba osób na całym świecie, których
    praca przynosi korzyści.

Krótki przykład:

Istnieją 2 powody dlaczego dozorcy, kelnerzy czy np. pracownicy handlu zarabiają relatywnie małe pieniądze.

Dozorca:

Istnieje praktycznie nieograniczona ilość osób, które mogą pracować na tym stanowisku.

Utrzymanie porządku nie wymaga jakiś specjalistycznych umiejętności.

Występuje tutaj bardzo mała dźwignia ponieważ jako dozorca jesteś wstanie utrzymać porządek tylko w jakiejś określonej ilości
miejsc jednocześnie.

Jeśli wykonujesz jeden z tych zawodów, to Twoje PLV, czyli wartość dla świata jest bardzo niska.

Z drugiej strony neurochirurg (ten z USA) może zarabiać nawet milion dolarów rocznie, a czasami i więcej…

Istnieje mało osób na świecie, które mogą wykonywać ten rodzaj pracy i dodatkowo wymagane są tutaj również specjalistyczne
umiejętności.

Jednak przyczyną dlaczego takie osoby zarabiają milion rocznie a nie np. 15 milionów, to krótko mówiąc brak odpowiedniej dźwigni.

Chirurg może operować tylko jednego pacjenta w tym samym czasie.

Nie odbieraj tego osobiście albo nie obrażaj się bo masz niskie PLV…

Każdy kto zaczyna ma niską osobistą wartość dla innych.

Wiem to z doświadczenie i wiem też, że niewiele osób odważy się o tym mówić, ale taka jest prawda i nie można przejść obok
tego obojętnie.

To jest właśnie powód dlaczego niektórzy zarabiają więcej od innych.

Porównajmy teraz 2 powyższe przykłady z liderem, który
zbudował 5 lub 6 cyfrowy biznes w marketingu sieciowym
(w skali miesiąca):

– Czy istnieje dużo osób, które zrobiło to samo i które są gotowe
aby podzielić się swoją wiedzą z innymi?

NIE

– Czy marketing sieciowy i marketing internetowy wymaga
specjalnych umiejętności?

TAK

(Tej wiedzy nie zdobędziesz w szkole… Możesz nauczyć się
tego od innego lidera).

– Czy taki rodzaj biznesu daje możliwość, aby oddziaływać
na masy?

TAK

Jeśli uczyłbym innych marketingu internetowego tylko 1 na 1, to w takim wypadku mój biznes nie posiadałby żadnej dźwigni.

Ponieważ promuję systemy marketingowe, sprzedaję ebooki i kursy online, których kopie mogą być produkowane w nieskończoność, mój biznes posiada ogromną dźwignię.

Mogę w bardzo krótkim czasie dotrzeć do setek tysięcy osób jednocześnie.

Mam nadzieję, że widzisz już różnicę…?

Jako dozorca mam bardzo niski PLV (osobisty współczynnik wartości) oraz zerową dźwignię, ale jako wysokiej klasy budowniczy zespołów (buduje grupy w MLM), który mądrze i skutecznie wykorzystuje technologię (np. autorespondery i email marketing), mam bardzo wysokie PLV oraz bardzo dużą dźwignię.

W jednej pracy zarabiasz 25 tysięcy rocznie a w drugiej 100 tysięcy miesięcznie…

Jak zatem zwiększyć swoje PLV ?

Najszybszą drogą do tego aby osiągnąć sukces o jakim zawsze marzyłeś, to zwiększenie swojej wartości dla świata, a najszybszą drogą do zwiększenia swojej wartości dla świata, jest zdobycie nowych umiejętności.

Dlatego pewnego dnia postanowiłem, że po prostu zdobędę nowe umiejętności…

Szczególną uwagę zwróciłem na Marketing i Copywriting!

Dlaczego?

Bo Twój biznes to tak naprawdę MARKETING…

Przeczytaj to jeszcze raz i zapamiętaj:

TWÓJ BIZNES TO MARKETING!

Potrzebujesz dowodów?

Załóżmy, że wyślę Ci dzisiaj za darmo 10 tysięcy butelek nowego SUPER soku z jagód „Witamina 5000 +”.

Jest tylko jeden problem…

Nie masz komu pokazać tego produktu… czyli i tak nie zarobisz ani grosza.

Pieniędzy nie ma w produktach.

Co z tego, że masz super produkt skoro i tak nie masz komu go sprzedać…???

Pieniądze są w marketingu, w momencie gdy wiesz jak dotrzeć ze swoim produktem do odpowiedniej grupy ludzi.

Jest to główny powód dlaczego tak wielu wspaniałych autorów, inwestorów, szkoleniowców itd. zawodzi w biznesie.

Masz teraz 2 opcje do wyboru:

1. Możesz nauczyć się marketingu (zalecane). Gdy to zrobisz
będziesz kontrolować swój biznes i poradzisz sobie praktycznie
w każdej sytuacji (więcej na ten temat dowiesz się w systemie
marketingowym, nad którym obecnie pracuję).

2. Możesz podjąć współpracę z kimś, kto już taką umiejętność
posiada.

Dwa przykłady:

1. Jesteś świetnym ekspertem np. od Fitness, znasz się
praktycznie na wszystkim… Na dietach, ćwiczeniach itd.

Napisałeś super poradnik ale masz jeden problem…

Nie znasz się na marketingu i nie wiesz jak zaprezentować
swoją wiedzę szerszej publiczności.

Pewnego dnia spotykasz Marka, który jest mistrzem marketingu
i traktuje Fitness jako swoje hobby…

Łączycie siły i tak oto tworzycie mocny duet i budujecie
naprawdę dochodowy biznes.

Jeden tworzy produkty szkoleniowe, a drugi zajmuje się
marketingiem.

2. Drugi przykład to może być dokładnie Twój przykład 🙂

Możesz znaleźć naprawdę ciekawe produkty i super plany marketingowe np. tutaj >>

-ORAZ-

Już niedługo otrzymasz dostęp do systemu, który zajmuje się prezentacją biznesu, szkoleniem współpracowników, copywritingiem itd. …

Idealne połączenie!

Umiejętnością, która mi osobiście uratowała życie to właśnie copywriting.

Nie jestem typowym copywriterem, bo moją specjalizacją jest email marketing, czyli pisanie maili.

Piszę bardzo mało ofert sprzedażowych i praktycznie nie tworzę żadnych opisów produktów… piszę po prostu maile.

To również copywriting i gdyby nie ta umiejętność, to znaczyłbym o wiele mniej.

Copywriting to też sprzedaż, tylko że na papierze.

Pewnego dnia zdałem sobie sprawę z następującej rzeczy:

Postanowiłem nie sprzedawać produktów i robić prezentacji biznesowych jednej czy kilku osobom jednocześnie… Zamiast tego postanowiłem budować listę kontaktów (przez Internet) i wysyłać do tej listy maile.

W takim mailu mogę umieścić link do strony z prezentacją mojego biznesu (w tym wypadku jest to mój system) i dzięki temu moja prezentacja dociera do setek osób każdego dnia.

Daje mi to ogromną dźwignię, zresztą Tobie również.

Zatem copywriting to umiejętność, której trzeba się nauczyć. Oczywiście nie musisz być od razu jakimś tam mistrzem świata.

Może zaskoczę Cię tym, że nie kupowałem żadnych drogich szkoleń na temat copywritingu ale za to przeczytałem tysiące różnych newsletterów, kilka książek + siedziałem po nocach i zgłębiałem tajniki email marketingu.

Czasami praktycznie nie odchodziłem od komputera… Przez cały dzień tylko czytałem, pisałem, przepisywałem i oglądałem różne filmy…

Wszystko po to aby nauczyć się opowiadać historie i wysyłać je do mojej listy kontaktów.

Jest to NAJWAŻNIEJSZA umiejętność, której się nauczyłem i która BARDZO mocno zwiększyła moje PLV.

Jeśli chcesz nauczyć się copywritingu (polecam!), to zacznij od czytania różnych newsletterów (wybierz tematykę, która Cię interesuje) i następnie przepisuj te maile ręcznie na kartkę papieru.

Tak właśnie zdradziłem Ci ten wielki sekret…, czyli:

Najszybszą drogą do tego, aby osiągnąć sukces o jakim zawsze marzyłeś, to zwiększenie swojej wartości dla świata, a najszybszą drogą do zwiększenia swojej wartości dla świata, jest zdobycie nowych umiejętności.

Ucz się po to, aby uczyć innych – w taki sposób o wiele łatwiej przyswoisz sobie nową wiedzę.

Na dzisiaj wystarczy.

Ale bądź czujny…

W części nr 2 porozmawiamy o osobnikach alfa:

Kliknij tutaj i przejdź dalej>>>

 

 

 

 

Scroll to Top