Autoresponder, czyli jak to działa? Cz.2

jak-i-dlaczego-działa-wielokrotny-autoresponderAutoresponder jest użytecznym narzędziem do odpowiedzi na maile…

Właściwie, to jest dużo więcej niż tylko użyteczny – to najważniejsze narzędzie w arsenale każdego właściciela strony internetowej. Odpowiednio wykorzystany da Ci gwarancję, że czytelnicy będą zawsze wracać na Twoje strony i blogi.

Autoresponder to pewnego rodzaju forma autosugestii.

Literatura na ten temat zaczyna już zapełniać sieć mądrymi lub mniej mądrymi definicjami. Ja jednak postaram się zredukować to do jednego i prostego zdania:

 

„Powtarzające się akcje powodują reakcje!”

Dla przykładu:

Za każdym razem, gdy oglądasz TV lub słuchasz radia, to dobrowolnie poddajesz się akcji, która przemawia do Twojej podświadomości. Zaczynasz otrzymywać wiadomości, które powodują reakcję.

Oczywiście nie będą to zawsze takie same wiadomości – przychodzą regularnie w coraz to nowej formie.

Oglądasz różnego rodzaju produkty, usługi oraz ich zastosowanie. Mogą to być np. samochody, komputery, makaron, ryż itd., itd. – aż w pewnym momencie stwierdzisz, że grasz na komputerze z tej reklamy, jesz taki ryż, czy prowadzisz dokładnie taki sam samochód…

To samo stanie się z Twoimi klientami, jeśli regularnie będziesz się do nich odzywać i budować świadomość silnej marki.

Dzisiaj już prawie nikt nie kupuje za pierwszym razem.

 


 

Kliknij TUTAJ i pobierz Kasowy Email Marketingu >>


 

Zresztą dlaczego miałbym podjąć z Tobą współpracę, jeżeli nawet Cię nie znam?

Ludzie lądują na Twojej stronie jako obcy – a Twoim zadaniem jest zbudowanie długotrwałej więzi pomiędzy Tobą a czytelnikami poprzez przekazywanie wartościowej treści i zapewnienie poczucia bezpieczeństwa.

Im częściej ktoś będzie oglądać Twoje produkty, będzie czytać Twoje teksty, zobaczy Twoje imię i nazwisko, tym lepiej Cię pozna i zbuduje z Tobą coś w rodzaju relacji.

Możesz zainwestować setki, a nawet tysiące złotych w komputer, świetne teksty reklamowe i profesjonalną stronę WWW – ale jeśli zostaniesz w miejscu zamiast podążać za nowoczesnymi trendami, to zaraz może się okazać, że wyrzuciłeś pieniądze w błoto.

Autosugestia, czyli ta sama wiadomość powtarzana co pewien czas – tak długo, aż kupno stanie się naturalną i nieświadomą czynnością – To jest dokładnie to, co zrobiło z tzw. „Big Boys” tych, kim teraz są.

Marketing internetowy to coś wspaniałego i odpowiednio wykorzystany może być naprawdę bardzo dochodowy… Problem polega tylko na tym, że rzadko masz okazję do tego, aby komunikować się z czytelnikami w sposób bezpośredni i interaktywny.

Dlatego regularna kontynuacja jest taka ważna.

Jeśli Twoi potencjalni klienci i współpracownicy usłyszą o Tobie co pewien czas – tylko uważaj, aby zbytnio nie działać im na nerwy, ponieważ zawalisz wtedy sprawę – to staniesz się znany i godny zaufania.

Natomiast jeśli nie postawisz na regularny kontakt, to niestety usłyszysz jedynie coś takiego:

„Bye, bye – Żegnam – pa, pa!”

Wyróżniać się w Internecie… być innym niż reszta…

Istnieje na to prosta recepta: bądź osiągalny, stwórz miłą atmosferę, zdobywaj nową wiedzę, zostań przy piłce i wyjdź przed szereg.

Tylko w taki sposób nie dasz łatwo o sobie zapomnieć…

 

Do zobaczenia w kolejnej części:

Kliknij tutaj i przejdź do części nr 3 >

P.S.

Pamiętaj, aby pobrać Kasowy Email Marketing – kliknij tutaj >>

 

 

 

 

 

 

 

 

Scroll to Top