W ramach krótkiego przypomnienia…
Cały czas rozmawiamy o poniższym modelu biznesowym:
1) Strona przechwytująca – ta strona służy do budowy listy kontaktów. Zacznij od budowy własnej listy kontaktów, ponieważ lista to absolutna podstawa.
2) Newsletter – za pomocą Newslettera będziesz budować pozytywne relacje ze swoją listą, czyli dasz się poznać jako lider. Maile wysyłaj najlepiej codziennie lub 5 dni w tygodniu.
3) Produkt – nie musi być to koniecznie Twój produkt. Równie dobrze może być to szkolenie z jakiegoś programu partnerskiego. Ten produkt promuj w swoim Newsletterze.
4) Lista klientów – najważniejsza lista! Na tą listę trafiają osoby, które kupiły Twój produkt. Są to osoby, które już Ci zaufały i razem z Tobą wydały swoje pieniądze. Dopiero na tej liście promujesz swój biznes np. MLM.
5) Ruch – ruch kieruj tylko i wyłącznie na swoją stronę przechwytującą.
Nawiązując zatem do poprzedniego maila, dzisiaj opowiem Ci krótko o tym jak budować pozytywne relację z osobami, które masz na swojej liście.
###
Jeśli budujesz listę systematycznie (obojętnie czy powoli czy szybko), to również musisz pamiętać o tym, aby regularnie wysyłać maile.
TAK. To właśnie za pomocą maili budujesz relacje, dajesz się poznać, polubić i oczywiście sprzedajesz oraz promójesz swój biznes np. MLM.
Ale uważaj:
Nie wysyłaj przez cały czas reklam, bo bardzo szybko stracisz zaufanie swoich subskrybentów i popsujesz relacje.
Wtedy występuje tzw. wypalenie listy.
Maile wysyłaj regularnie i często. Najlepiej codziennie lub ewentualnie 5 razy w tygodniu.
Możesz pisać praktycznie o wszystkim. Pisz o bierzących wydażeniach ze świata, opisz swój ulubiony serial czy film (nawet bajkę), napisz co Ci się przytrafiło zarówno w życiu prywatnym jak i biznesowym itd., itp.
Pisz o tym na co masz ochotę. To Twoja lista i Ty decydujesz.
W każdym mailu dodaj link do swojego produktu lub systemu marketingowego. Dlaczego do systemu? Bo bezpośrednia promocja np. Twojego biznesu MLM za dobrze nie działa, ale o tym napiszę Ci innym razem.
Cała sztuka polega na tym, aby na końcu połączyć swoją historię z produktem, który sprzedajesz i po prostu wklejasz link.
Ja dla przykładu, na dzień dzisiejszy wklejam link do mojego systemu marketingowego (też możesz z tego korzystać):
Ok.
Nie chcę zasypywać Cię zbyt dużą ilością informacji naraz, dlatego zatrzymamy się teraz na chwilę, a ja zobaczę co u Ciebie słychać w poniedziałek i dodam jeszcze kilka istotnych elementów do naszego 5 stopniowego modelu.
Paweł Grzech
.
.
.