Skutecznie prowadzony E-mail marketing jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces w każdym biznesie Internetowym (niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep Internetowy, bloga, czy współpracujesz z danym programem partnerskim).
Do głównych zalet przede wszystkim zalicza się utrzymywanie długotrwałych i pozytywnych relacji z osobami, którzy znajdują się na Twojej liście kontaktów.
Relacje oczywiście, jak i cały e-mail marketing należy budować w odpowiedni sposób – artykuł pod tytułem jak budować listę kontaktów, dokładniej Ci to wyjaśni, a tymczasem skupmy się na pozostałych zaletach e-mail marketingu.
Czy wiedziałeś, że posiadając sporą listę (odpowiednio budowaną) możesz ograniczyć znacznie koszty wynikające z pozycjonowania Twoich serwisów.
Potrzeba bycia na pierwszym miejscu w Google na bardzo trudną frazę znika. Można to zastąpić doskonałym e-mail marketingiem, który zbiera lwią część ruchu. Dzięki temu nawet gdy będziesz na niższych pozycjach w Google od swojej konkurencji, możesz być znacznie bardziej skuteczny w swoich działaniach.
Wystarczy, że odpowiednio pokierujesz swoją listą.
Szczypta kreatywności, trochę włożonego wysiłku i efekty mogą być zaskakująco dobre.
Dla przykładu: załóżmy, że organizujesz konkurs i wysyłasz odpowiednią informację do swoich subskrybentów (są to osoby, które znajdują się na Twojej liście kontaktów).
Konkurs polega na tym – w ramach podziękowania za to, że dana osoba jest Twoim subskrybentem, ma możliwość otrzymania kursu lub towaru, który normalnie sprzedajesz, zupełnie za darmo. Warunkiem jednak jest to, że np. 5 jego znajomych polubi Twój fan page lub zapisze się na Twoją listę (jak wolisz).
Znalezienie 5 osób, które polubią Twoją stronę nie jest wielkim osiągnięciem, a możesz dotrzeć w ten sposób do naprawdę sporej liczby potencjalnych klientów i to po znacznie niższych kosztach niż np. pozycjonowanie strony.
Oczywiście wszystko trzeba sobie dokładnie wyliczyć, jednak chodzi tu przede wszystkim o to, że możliwości Twoich działań marketingowych znacznie się zwiększają w momencie, w którym posiadasz własną listę kontaktów i wiesz jak zarabiać na tej liście.
Moja Propozycja:
Pod linkiem => jak zarabiać na liście kontaktów znajdziesz odpowiednią wiedzę, która może być odbierana jako kontynuacji tego artykułu.
Paweł Grzech