Wykorzystanie Autoresponderów w Biznesie MLM…

Autorespondery są wykorzystywane w MLM od paru lat, ale zwykle dość szablonowo, a w związku z tym nie są maksymalnie skuteczne.

Pomysłowość i prostota jest w tym przypadku kluczem do sukcesu, ale także ze znanych już wzorców można zaczerpnąć niezłych przykładów i po pewnych zmianach wprowadzić je w życie również we własnej strukturze.

Po co używać autoresponderów?

Automatyzacja jest w MLM bardzo ważna, ponieważ wpływa na szybszą propagację wiedzy, ułatwia kontakt między członkami struktury i pozwala wszystkim jej członkom przekazywać uporządkowaną treść dostosowaną do aktualnych potrzeb.

Teoretycznie można to wszystko robić ręcznie, przynajmniej w niedużych grupach, ale wymaga to ogromu prac i mnóstwa czasu, więc lepiej te czynności zautomatyzować.

Ale po co w ogóle używać autorespondera?

Powodów jest wiele, a oto niektóre z nich:

  1. aby pokazać, że trzyma się rękę na pulsie;
  2. żeby mieć na bieżąco podstawowy kontakt ze wszystkimi członkami struktury;
  3. w celu wysyłania pilnych wiadomości;
  4. żeby kontrolować reakcje grupy, jeśli autoresponder jest podpięty pod statystyki;
  5. aby stworzyć dodatkowy, wydajny kanał komunikacji.

Pomysły na autoresponder…

Z autorespondera można korzystać w zupełnie dowolny sposób, ale te najskuteczniejsze wciąż nie są wcale popularne.

A można dzięki autoresponderowi na przykład:

  • zapraszać na webinary, szkolenia online, a także szkolenia terenowe, dzięki czemu tworzy się spójną koncepcje przekazu i dociera z wiadomością do wszystkich odbiorców;
    .
  • tworzyć podwaliny stałych relacji, nie zaniedbując przy tym nikogo, a jednocześnie tworząc wysoce spersonalizowane wiadomości, które bardzo skutecznie wzywają do określonego działania;
    .
  • budować wspólną i spójną bazę informacji, wiedzy i danych, które można będzie wykorzystać w celu wzmocnienia struktury MLM oraz zwiększenia jej rentowności.

Trzeba poświęcić mu trochę czasu – sama konfiguracja i przygotowanie pierwszej wysyłki zwykle zużywają sporo zasobów, jednak po tych wstępnych pracach kolejne wiadomości są już znacznie prostsze.

To nieprawda, jakoby autorespondery były trudne i nieskuteczne: tak będzie tylko wtedy, kiedy nie zostaną prawidłowo skonfigurowane i wykorzystane.
.

Jeden czy więcej?

Opanowawszy jeden zestaw wiadomości i jedną bazę odbiorców, można z dużą łatwością przygotować także kolejne autorespondery dla różnych grup adresatów.

To pozwala uporządkować komunikację, a także tworzy nowe pole do rozwijania działań marketingowych.

Każdy z autoresponderów kierowanych do różnych odbiorców będzie oczywiście zupełnie inny, ale ponieważ jest to system prawie całkowicie zautomatyzowany, nie trzeba mu później poświęcać zbyt wiele czasu, aby działał sprawnie.

Wybór więc zależy wyłącznie od sytuacji – na pewno nie warto od razu rzucać się w wir tworzenia wielu list i autoresponderów, ale kiedy biznes się rozwinie, to taka opcja może pomóc mu utrzymać impet.
.

 


.
Specjalna Aplikacja Systemowa do budoway Biznesu MLM przez Internet.


Blog Pawła Grzecha – Dlaczego Marketing Sieciowy…

Facebook – Facebook.com/pawelgrzech

Instagram – Instagram.com/pawelgrzech

Lubisz wideo ? Sprawdź mój kanał YouTube – więcej wiedzy na temat
budowy Biznesu MLM z wykorzystaniem Internetu…

.

Scroll to Top