Jeden z najlepszych wpisów to Twoja historia. Opowiedz o swojej przeszłości/swoich początkach, napisz jakie popełniłeś błędy, opisz swoje DLACZEGO, jak dołączyłeś do swojej firmy, jakie masz cele…
Tutaj nie chodzi o sprzedasz – komunikujesz światu, że rozpoczynasz nową przygodę/wyzwanie! Na końcu wpisu dajesz wezwanie do akcji:
„Jeśli TY również chcesz zmienić swoje życie to napisz do mnie na priv. Pokażę Ci dokładnie jak to wszystko działa…”
(najlepiej live/wideo)
2) LISTA KONTAKTÓW FB...
Jedna z lepszych i prostszych strategii działania.
Od zarania dziejów pierwsza rzecz jaką proponowano zrobić nowej osobie w MLM to sporządzenie listy rodziny i znajomych.
A co z Facebookiem? Przecież tam masz już gotową listę kontaktów!
Odezwij się to każdej osoby, z którą nie rozmawiałeś np. przez min. 3 miesiące: Część Paweł. Co tam teraz u Ciebie słychać? Dawno już nie rozmawialiśmy…
Proste nawiązanie pierwszego kontaktu.
3) USUWANIE ZNAJOMYCH
Na FB masz limit znajomych – 5000 osób.
Dlatego przynajmniej raz w roku kasuj nieaktywne konta, czyli osoby, które nigdy nie komentowały i nie dawały żadnych serduszek pod Twoimi wpisami lub nie były aktywne przez 6 miesięcy.
Publikujesz wpis – Proszę napisz mi komentarz TAK jeśli chcesz zostać wśród moich facebookowych znajomych. Usuwam niedługo wszystkie nieaktywne osoby, aby zrobić miejsce na nowe znajomości.
(Warto odezwać się do osób, które komentują/lajkują i nawiązać relację.)
DRUGA OPCJA: Dodatek L.O.C. do przeglądarki Chrome (ustawiasz skaner interakcji i datę 6 miesięcy wstecz).
1) Komentuj i lajkuj wpisy swoich znajomych
2) Publikuj 2-4 wpisy dziennie (wideo, tekst, zdjęcia, relacje)
3) 5 nowych znajomych dziennie
4) Zaproś 5 osób do obejrzenia prezentacji Twojej firmy
5) Wykonaj Follow Up z 5 osobami
6) Umów 3 osoby na rozmowę trójstronną z Twoim liderem lub wyślij do 3 osób prezentacje swojej firmy
4) OGARNIJ PROFIL
- Prawdziwe zdjęcie profilowe, czyli Twoja uśmiechnięta twarz.
- Ciekawe zdjęcie w tle. Tutaj możesz się wykazać, zatem pokaż kim tak naprawdę jesteś. Czym się interesujesz, jaką masz misję, plany, ciekawe hasło + dodaj wezwanie do akcji.
- Dodaj opisy do zdjęć + linki.
a) zdjęcie profilowe – opisz kim jesteś + dodaj link, który prowadzi w jakieś konkretne miejsce.
b) zdjęcie w tle – tak samo jak powyżej, opisz swoją usługę/ofertę/korzyści, które oferujesz + dodaj link (może być ten sam) - Prezentacja: tutaj napisz kilka słów o swojej misji (dlaczego tutaj jesteś) + dodaj link (może być ten sam).
5) FB LIVe
Ludzie się tego boją i ja też miałem obawy, ale teraz nie lubię już nagrywać tradycyjnego wideo…
DLACZEGO?
Bo Live:
- Jest szybszy
- Ma większe zasięgi
- Daje więcej frajdy
- Zajmuje mniej czasu
Opowiedz swoją historię, dlaczego robisz to, co robisz, opowiedz trochę o zainteresowaniach, celach, możliwościach.
Tematy prywatne:
-Kim jesteś?
-5 tematów, które będą atrakcyjne dla innych?
-Co może Cię wyróżnić na tle innych?
-Co lubisz?
-W czym jesteś dobry?
.
Tematy produktowe (nie wklejaj bezmyślnie zdjęć produktów):
-5 powodów dla których kochasz produkty
-Twoje ulubione produkty i korzyści jakie odnosisz z ich używania
-Jakie produkty mogą pomóc innym
-Co wyróżnia produkty
Wpisy na temat produktów dotyczą efektów i korzyści – tutaj kluczowe jest Twoje zdjęcie z produktem.
.
Zarabianie:
-Elastyczne możliwości zarabiania
-Nie potrzebuje inwestować
-Możliwość pracy online/w domu
-Praca z zespołem
-Jakie masz korzyści (awanse, programy samochodowe itp.)
.
Przywództwo:
-Pokazuj pracę w zespole
-Pokazuj sukcesy zespołu
-Pokazuj co czytasz, żeby się rozwijać
-Pokazuj siebie na szkoleniach online i offline (nie rób zrzutów ekranu ze spotkań za zoom tylko Twoje zdjęcie przed monitorem – spotkanie jest w tle)
-Pokazuj swoje awanse
.
Dzień Pracy…
1-Zaczynaj dzień od zapraszania nowych osób do znajomych
2-Codziennie buduj relacje, czyli postuj na swoim FB, lajkuj i komentuj wpisy innych osób 3-Zapraszanie na prezentacje po zbudowaniu relacji
.
UWAGA!
Nie ma słabych miesięcy
w MLM jest tylko słaba systematyczność.
.
Jak Za Pomocą 1 Prostego Pytania BŁYSKAWICZNIE Przykuć Uwagę Dowolnego Rozmówcy… I Sprawić, Aby Chciał Rozmawiać z Tobą o Twoim Biznesu!
(Dzięki temu rekrutacja będzie prosta i szybka)
Oto czego nauczysz się z tego przewodnika…
.
- KLUCZOWE Pytania, Które Musisz Zadać, aby Twój rozmówca opowiedział Ci swoją historię i chciał rozmawiać o biznesie…
. - Proste i Szybkie Pytania, które w błyskawiczny sposób zbiją dowolną obiekcję Twojego rozmówcy…
. - Strategie, Które Sprawą, że Twój rozmówca potraktuje Cię jako dobrego znajomego, a nie nachalnego sprzedawcę, który na siłę chce mu wcisnąć swój biznes…