Jak Budować Relacje z Listą Adresową ?

email-marketing-lista-adresowaPrawidłowe prowadzenie listy kontaktów może w znaczny sposób wpłynąć na Twoje przyszłe zarobki osiągane dzięki tej liście.

Dziś skupimy się zatem już nie na zagadnieniach związanych z tym, jak budować listę adresową, ale jak sprawić, by subskrybenci chcieli być na tej liście jak najdłużej.

Żeby tak się działo musisz zbudować relację ze swoją listę. Dzięki temu zarówno utrzymasz czytelników swoich maili, a także Twoje oferty sprzedażowe będą się spotykały z dużo cieplejszym przyjęciem niż gdybyś takiej relacji nie zbudował.

Przede wszystkim musisz dać odczuć czytelnikowi Twoich maili, że nie jesteś tylko i wyłącznie sprzedawcą i nie traktujesz odbiorcy swojego maila tylko jako kupca.

Pokaż, że szanujesz swoich subskrybentów i że szanujesz czas, jaki poświęcają na czytanie maili od Ciebie.

Zrobisz to tylko wtedy, kiedy każdy mail od Ciebie będzie miał wartość dla czytelnika. Nawet maile sprzedażowe można napisać w taki sposób, by były ciekawe, a czytelnik (nawet jeśli od razu nie dokona zakupu) będzie zadowolony z tego, że otworzył tę wiadomość.

Relację będzie Ci dużo łatwiej zbudować wtedy, gdy będziesz wysyłał także maile, które nie będą zawierały oferty sprzedaży.

Daj coś czytelnikowi od siebie, w taki sposób pokazujesz, że zależy Ci na relacji, a nie tylko na sprzedaży.

Niech to będzie jakaś ciekawostka, interesująca informacja, która oczywiście jest powiązana z tematyką maili, które na ogół wysyłasz (i z tematyką towarów/usług, które sprzedajesz).

Zwracaj się personalnie do czytelnika – on przeważnie nie wie, że wiadomość została napisana przez Ciebie dawno temu, a teraz wysłana automatycznie do niego.

Zadawaj pytania, prowokuj relacje, odzew.

Te wszystkie zabiegi przełożą się prędzej czy później na zwiększenie sprzedaży i ilości klientów.

 

Więcej o e-mail marketingu i budowaniu listy adresowej dowiesz się z poniższego szkolenia:

Kliknij TUTAJ i Zobacz – Jak Szybko, Tanio i Skutecznie Zbudować Dochodową Listę Adresową >>>

 

 

pomysł na biznes w domu według Pawła

 

 

 

Paweł Grzech

 

 

 

Scroll to Top