Prowadzenie listy mailingowej staje się coraz bardziej oczywistym biznesowym standardem. Zalety prowadzenia własnej listy adresowej docenili nie tylko przedsiębiorcy ściśle związani z Internetem, ale także właściciele sklepów stacjonarnych.
Wraz z rosnącą ilością prowadzonych przez różne osoby list – rośnie też trudność pozyskania jednego subskrybenta. Czytelnicy portali (także Twojej strony www) nie zostawiają chętnie swojego adresu e-mail. Robią to tylko wtedy, gdy wiedzą, że dzięki temu coś uzyskają.
Owo „coś” jest kluczem do budowania listy adresowej z sukcesem. Musisz zatem umiejętnie przedstawić korzyści, jakie płyną z bycia na Twojej liście adresowej.
Jak zachęcać ludzi do zapisania się na listę mailingową?
Pokaż korzyści! Najbardziej popularną metodą jest obietnica (widoczna przy formularzu zapisu), że w podziękowaniu za zostawionego maila wyślesz danej osobie darmowy raport lub bezpłatnego ebooka.
Więcej o budowie dochodowej listy znajdziesz w tym szkoleniu => Budowa Listy Mailingowej >>>
Poznaj SPECJALNY SYSTEM do budowy 3 niezależnych źródeł dochodu i zarabiaj kilka średnich krajowych prosto z domu – [hclightbox id=”7″ text=”Kliknij TUTAJ i uzyskaj dostęp do BEZPŁATNEGO Systemu >>”]