Część IV: Małe Cyfrowe Światy

„Wyrażanie siebie w świecie i kreatywność to to samo. Może nie być możliwe poznanie, kim jesteś, bez jakiegoś sposobu na wyrażenie tego.”

Rick Rubin, Aktywność Twórcza (str. 182)
nowy-sposob-bycia-ksiazka

Dziękuję, że dotarłeś do tego miejsca. W świecie, gdzie trwa nieustanna walka o Twoją uwagę, doceniam, że poświęcasz mi swój czas.

W internecie pełno jest hałasu – łatwych rozwiązań, które tak naprawdę nie wnoszą nic wartościowego. Brakuje świeżych pomysłów i nowatorskich perspektyw. Mam nadzieję, że to, co przeczytałeś, skłoniło Cię do refleksji.

Jako niezależni twórcy, możemy działać lepiej.

Liniowe lejki sprzedażowe mają swoje miejsce w marketingu – bez dwóch zdań. To temat, który omówię dokładniej w przyszłych materiałach. Nie krytykuję samego narzędzia, ale sposób jego użycia – często jak bezduszna broń wymierzona w prawdziwych ludzi.

Czym są Małe Cyfrowe Światy?

To przestrzenie tworzone przez niezależnych twórców w internecie. Wykorzystują one takie elementy jak: Tokio, zasada 1000 Prawdziwych Fanów, storytelling i kreowanie unikalnego świata. Zamiast tradycyjnych, skomplikowanych lejków, te światy przyciągają wyselekcjonowaną grupę odbiorców – ludzi, którzy chcą być częścią tego, co oferujesz.

Nie musisz nikogo przekonywać na siłę. Ci, którzy odnajdą się w Twoim świecie, sami przyjdą.

To, co tutaj robię, to rozwijanie i pogłębianie koncepcji Małych Cyfrowych Światów – buduję je dla Ciebie. Większość treści, które stworzę, będzie dostępna dla wszystkich, ale już wkrótce otworzę także płatne członkostwo dla tych, którzy chcą zgłębić temat i budować własne Małe Cyfrowe Światy.

Jeśli to, co przeczytałeś, z Tobą rezonuje – witaj w domu. Razem możemy tworzyć niezapomniane, unikalne doświadczenia w Internecie, które będą przyciągać Twoją widownię.

Dołącz do mnie w tej podróży – zapisz się na moją listę mailingową i bądź na bieżąco z nowościami.

bizneswdomu

Scroll to Top