Budowanie relacji z listą adresową – Zasady pisania maili cz.1

W momencie, w którym posiadasz już zbudowaną listę kontaktów, musisz zadbać o budowę pozytywnych relacji z ludźmi, których masz na tej liście.

Jak budować pozytywne relację z listą adresową i jak sprzedawać pisząc skuteczne maile

Dawanie wartościowej wiedzy i nienadużywanie zaufania subskrybentów przez zbyt często wysyłki treści reklamowych, to tylko podstawa w drodze do dobrych relacji z tą listą.

_______________________________________________________________________________________
Jeśli nie wiesz jak budować listę kontaktów, to odsyłam Cię teraz do szkolenia,
które wyjaśnia krok po kroku prostą ale bardzo skuteczną taktykę budowy własnej listy:
Jak szybko i skutecznie zbudować dochodową listę kontaktów >>>

_______________________________________________________________________________________

 

Bardzo ważnym aspektem w budowaniu dobrych relacji są odpowiednio napisane maile.

To właśnie w końcu przez maile komunikujemy się z naszą listą i to właśnie one mówią o nas samych i naszym podejściu najwięcej.

 

Poniżej udostępniam Ci podstawowe zasady pisania doskonałych wiadomości e-mail:

  • Pole OD:

Pole OD powinno być wypełnione Twoim imieniem oraz nazwiskiem.

Taki stan rzeczy budzi zaufanie oraz doskonale promuje Twoją markę, jaką jest imię i nazwisko.

To jedna z metod budowy własnego wizerunku…

Dajesz wartościową wiedze, starasz się, nie kantujesz swoich subskrybentów, więc z całą pewnością nie będziesz mieć oporu przed uzupełnieniem tego pola swoim imieniem oraz nazwiskiem.

 

  • Nagłówek:

Nagłówek często decyduje o sukcesie lub porażce w e-mail marketingu.

To przede wszystkim od niego zależy, czy wiadomość zostanie otwarta i przeczytana.

Jeżeli subskrybent nie otworzy wiadomości, to nie ma żadnych relacji. Musisz przyłożyć się więc do tego, aby skuteczność otwieralności Twoich wiadomości e-mail była jak największa.

Nagłówek musi być przyciągający, budzący ciekawość, a czasem i kontrowersje.

Najważniejsze, aby sprawiał pragnienie w odbiorcy do kliknięcia i otworzenia maila. Nagłówki to temat na zupełnie inny artykuł ale już teraz mogę zdradzić Ci mój ulubiony sposób:

Jak te 3 proste triki zwiększą Twoją sprzedaż o 128% ?

Pytanie „JAK’’ budzi ciekawość i nie pozwala odbiorcy na udzielenie odpowiedzi zanim nie przeczyta pozostałej treści maila.

„ 3 Proste Triki” – Wiele mówią o treści maila i są konkretnymi informacjami czego się spodziewać.

„ Zwiększą Twoją sprzedaż o 128 %” – Konkretne wyłożenie bardzo mocnych korzyści na stół bez zbędnego owijania w bawełnę.

Ktoś, kto zapisał się na Twoją listę, jest zainteresowany tematem oraz ma o Tobie dobre zdanie, otworzy tego maila prawie na 100%.

 

  • Pierwsze zdanie wiadomości:

Pierwsze zdanie jest bardzo ważne i w zasadzie zaraz po nagłówku często decyduje o tym, czy dalsza część Twojej wiadomości zostanie przeczytana.

To zdanie jest tak jakby przedłużeniem Twojego nagłówka. Powinno spotęgować ciekawość Twojego odbiorcy i zachęcić go do dalszego czytania.

Posługując się wcześniejszym przykładek nagłówka: „Jak te 3 proste triki zwiększą Twoją sprzedaż o 128 % ?” pierwsze zdanie ( czasem zdania ) może brzmieć:

Poniższe informację spowodowały drastyczne zwiększenie ilości zapisu na moje listy adresowe oraz zwiększenie moich zarobków prawie natychmiast, a wdrożenie ich zajęło mi zaledwie jeden dzień.

To przedłużenie nagłówka jak widzisz.

Pierwsze zdanie musi spotęgować zaciekawienie odbiorcy, który dzięki temu zacznie mocniej pożądać treści, którą chcesz mu zaoferować.

Dalsze informację na temat pisania skutecznych maili w następnej części artykułu…

Przejdź Dalej – Cz. 2>>

Kliknij tutaj i przejdź do drugiej części..

 

 

_______________________________________________________________________________________
Jeśli nie wiesz jak budować listę kontaktów, to odsyłam Cię teraz do szkolenia,
które wyjaśnia krok po kroku prostą ale bardzo skuteczną taktykę budowy własnej listy:
Jak szybko i skutecznie zbudować dochodową listę kontaktów >>>

_______________________________________________________________________________________

 

 

pomysł na biznes w domu według Pawła

Paweł Grzech

 

 

 

Scroll to Top