Strona przechwytująca – Po co Ci ona ???

Wiele osób w ogóle nie korzysta z możliwości, które dają strony przechwytujące.

 

budowa skutecznej strony przechwytujacej

 

W przeważającej części są to często poważni biznesmani i właściciele sklepów internetowych, ponieważ najwięcej osób, które z tego korzystają określa się mianem e-marketerów – zazwyczaj współpracują oni z różnymi firmami MLM oraz na zasadzie programów partnerskich z niektórymi sklepami.

Właśnie oni w przeciwieństwie do właścicieli sklepów internetowych często dochodzą do momentu, w którym zaczynają zarabiać pięciocyfrowe sumy w kilka miesięcy po rozpoczęciu działalności w Internecie, czyli zaczynając często od zera i bez większych nakładów finansowych.

Oczywiście tak sprawa wygląda tylko z dość pojętymi, wytrwałymi i ciężko pracującymi e-marketerami.

Właściciele sklepów jednak często ogarnia totalna ignorancja.

Posiadając sklep internetowy uważają często, że są pępkiem świata i ignorują tak podstawowe sprawy jak e-mail marketing, social media, czy strony przechwytujące, a przecież to totalna podstawa.

Nie będziemy rozpisywać się teraz o tym po co jest e-mail marketing, czy jak wykorzystać social media.

Skupmy się na tym dlaczego jeszcze dziś powinieneś zmienić pytanie z czy zbudować stronę przechwytującą, na jak zbudować stronę przechwytującą.

Odpowiedź jest prosta, czyli diametralne zwiększenie konwersji sprzedażowej.

Doskonałe strony przechwytujące mają nawet 50% stopień konwersji, co oznacza, że co druga osoba, która wejdzie na tą stronę wykona określoną akcję…

Taką akcją może być pozostawienie maila, aby odebrać kupon rabatowy o danej wartości lub kupić jakiś produkt bezpośrednio.

Pytając oczywiście jak zbudować stronę przechwytującą nie pytamy o sprawy techniczne ( postawienie na serwerze, wykup domeny itp. ), lecz o czynniki, które wpływają na doskonałe wyniki – przede wszystkim są to całe zastępy technik copywritingu oraz NLP, którymi takie strony są naszpikowane.

 

Podstawowym pojęciem jednak jest zbudowanie tekstu według zasad AIDA ( uwaga, zainteresowanie, pożądanie, działanie ).

Już samo to wpływa znacząco na zwiększoną sprzedaż produktu.

Na stronie przechwytującej (w przeciwieństwie do strony ofertowej) opiszesz tylko kilka podstawowych cech danego produktu.

Natomiast na stronie ofertowej możesz wymienić tyle korzyści, ile zdołasz w tym produkcie znaleźć, a do tego doskonale je wzmocnić referencjami, ograniczeniem czasowym oraz innymi technikami.

No dobra, ale jak zamiast na sklep przesyłać ruch na te strony ?

Gdzie one mają być ?

Tutaj kłania się e-mail marketing.

Musisz posiadać listę, odpowiednio z nią prowadzić relację i w odpowiednich chwilach wysłać odpowiedniego maila z linkiem do tego typu strony Internetowej.

 

Moja Propozycja:

Kliknij TUTAJ i zobacz jak bez wiedzy technicznej zbudować bardzo skuteczną stronę przechwytującą >>>

 

 

pomysł na biznes w domu według Pawła

 

 

 

 

Paweł Grzech

 

 

Scroll to Top