Wstęp do: Marketingu "Wyłaniającego się..."
Marketing Wyłaniający się stanowi fundament wszystkiego, co robię (niestety nie zaczynałem działać w ten sposób na samym początku mojej drogi).
Zamierzam zabrać Cię w podróż przez nowy paradygmat marketingu, który pomoże Ci wyróżnić się i zyskać znaczenie w świecie pełnym rozproszeń i głupot.
Albo będziesz głęboko rezonować z moją wersją marketingu albo będziesz chciał uciec jak najszybciej w przeciwnym kierunku.
Jeśli zdecydujesz się zostać, czeka Cię wielka nagroda. Już nigdy nie spojrzysz na marketing w ten sam sposób (a Twoje wyniki zmienią się diametralnie).
Marketing Wyłaniający się to ramy oparte na zasadach, które dostarczą Ci nowego spojrzenia na rolę marketingu w Twoim biznesie i życiu.
To marketing, który jest tak dobry, że niewidocznie przyciąga i wciąga ludzi, których pragniesz obsłużyć, bez potrzeby stosowania sztuczek perswazyjnych i taktyk wymuszających typu KUP DZISIAJ, BO ŚWIAT SIĘ KOŃCZY !!!.
- TO Marketing prowadzony z Twoją publicznością, a nie wobec niej.
- Marketing, który Ty i Twoja publiczność pokochacie.
Rozumiem, że to może brzmieć dziwnie. Jednak wszystko, czym się z Tobą podzielę, opiera się na ciężko zdobytej, sprawdzonej w praktyce wiedzy z pracy z setkami klientów.
I wszystko to jest dostępne dla Ciebie w momencie, gdy to zaakceptujesz.
.
Marketing w Zwyczajnym Świecie..
.
Marketing w dużej mierze pozostał niezmieniony…
Techniki i technologia się zmieniły, ale strategie i podejście pozostają takie same.
To wciąż te same taktyki „push” marketingu, tylko teraz pod przykrywką nowoczesnej, zautomatyzowanej technologii.
Wszyscy doświadczyliśmy marketingu „push”. To zgniatanie obiekcji, perswazyjne teksty sprzedażowe z dodatkiem wysokooktanowego paliwa w postaci pilności.
Kupuj, kupuj, kupuj, teraz, teraz, teraz…
Czy marketing „push” działa?
Oczywiście.
Ponieważ mistrzowsko trafia w rdzeń ludzkiego strachu, niepewności, nadziei i pragnienia. Ale coraz trudniej jest osiągać wyniki, stosując marketing do ludzi, zamiast z nimi, zwłaszcza online.
Potencjalni klienci stają się coraz bardziej wyrafinowani, ponieważ wiele razy zostali oszukani przez nieuczciwe firmy, nadmuchane premiery i rozczarowujące produkty.
Jest lepsza droga. I ta lepsza droga jest dostępna dla Ciebie w momencie, gdy zdecydujesz się ją przyjąć.
Wszystko, czego potrzeba, to decyzja.
.
Marketing W Nowym Świecie
.
Zamiast popychać potencjalnych klientów przez typowy lejek sprzedażowy, przekonując i zmuszając ich na każdym kroku…
… możesz „ciągnąć” potencjalnych klientów do przodu za pomocą przekonujących, opartych na empatii historii…
Podstawowa różnica między marketingiem popytowym a ciągnącym jest perspektywa, którą przyjmujemy projektując nasz system marketingowy.
Kiedy marketerzy w zwyczajnym świecie popychają potencjalnego klienta, projektują system, który krok po kroku przesuwa potencjalnych klientów naprzód, w kolejności, która ich interesuje.
- Kliknij tę reklamę (przepełnioną ciekawością clickbaitową)…
- Kup tę ofertę niskokosztową (już teraz, zanim podniesiemy cenę)…
- Kup pierwszy upsell, kup drugi upsell (albo nigdy więcej nie zobaczysz tej oferty jednorazowej)…
- A za tydzień przygotuj się na lawinę ofert partnerskich. Nieunikniona rzeczywistość „ty mi, ja tobie” za kulisami układów.
Spójrzmy na alternatywną rzeczywistość…
Gdy patrzę na mój system marketingowy z perspektywy tego, czego pragnie mój potencjalny klient…
I przez ten pryzmat czynię mój marketing znaczący i wartościowy — dla niego lub dla niej — zanim poproszę o cokolwiek w zamian…
Kiedy to robię, dzieje się coś magicznego.
Moje audytorium czuje niewidzialne przyciąganie do doświadczania więcej — chcą zagłębić się w dalsze zakamarki świata, który dla nich tworzę.
Pytanie, od którego zaczynam brzmi: jak mogę uczynić mój marketing tak wartościowym dla mojej publiczności, że nie będą mogli się oprzeć, aby iść do przodu i chcieć doświadczyć więcej?
Zwróć uwagę na ten następny element, ponieważ to ważna wskazówka, którą udzielam Ci prosto z mostu…
Dawanie wartości nie jest tym samym co dawanie „przydatnych informacji”.
Przydatne informacje są jak towar. Zawsze są na wyciągnięcie ręki.
Zamiast udostępniać informacje, insynuujemy przesunięcia wierzeń — wartość, która jest naprawdę znacząca, bo łączy doświadczenie i ekspertyzę w sposób unikalny, interesujący i angażujący.
Przydatna informacja to samolot z papieru. Potężne przesunięcie wierzeń to rakietowiec!
Przydatna informacja to świetlik. Potężne przesunięcie wierzeń to błyskawica!
Przeczytaj tę serię email kilka razy. Za każdym razem prawdopodobnie znajdziesz nowe informacje ukryte w cieniu, które wcześniej przeoczyłeś, bo nie byłeś gotowy, by je znaleźć.
Wierzę w marketing, który zaczyna się od hojności i empatii, zanim nastąpi transakcja.
Wygrywam, bo najpierw wygrywasz Ty.
Następny krok należy do Ciebie.
Jeśli chcesz wyruszyć w tygodniową podróż i poznać to, co nazywamy Marketingiem Wyłaniającym się, kliknij czerwony przycisk poniżej, a następnie podaj swój najlepszy adres e-mail i pobierz DEKLARACJĘ MARKETERA.