Czy zauważyłeś już, że wszystkie znane i dobrze zarabiające w e-biznesie osoby, sprzedają nie tylko produkty polecane poprzez programy partnerskie, ale także swoje? Jak myślisz – dlaczego tak się dzieje? Czy faktycznie warto jest stworzyć swój własny infoprodukt? Jakie są tego zalety?
Własny produkt bez wątpienia buduje Twoją markę eksperta
Oczywiście – jeśli chcesz za takiego uchodzić, musisz faktycznie znać się na swojej dziedzinie. Od jakości sprzedawanego przez Ciebie produktu będzie zależał Twój przyszły wizerunek.
Własny produkt faktycznie może zbudować Ci silną markę, ale tylko wtedy, gdy będzie on faktycznie bardzo dobrej jakości.
Mogę Cię zapewnić, że nic nie buduje tak dobrej listy mailingowej, jak własny produkt. To właśnie o tak zbudowanej liście mówi się, że jest na wagę złota. Znajdują się przecież na niej Twoi klienci (a nie tylko potencjalni klienci), a więc osoby, które już obdarzyły Cię zaufaniem i poznały sposób, w jaki pracujesz.
Takie osoby będą w przyszłości bardziej skłonne do zakupu produktu, który polecasz (bez względu na to, czy to będzie kolejny Twój produkt, czy produkt z programu partnerskiego).
Osoby, które kupiły już Twój produkt są także osobami, które najbardziej przychylnie przyjmą innego rodzaju propozycje biznesowe. Są to zatem kontakty, które warto mieć i o które warto zabiegać.
Właśnie z tego względu uważam, że warto jest stworzyć własny infoprodukt
Pamiętaj jednak, że infoprodukt to nie jest tylko i wyłącznie e-book. Nie musisz zatem pisać go, zwłaszcza w przypadku, gdy nie czujesz, aby pisanie było jedną z Twoich najmocniejszych stron. Możesz przecież stworzyć innego rodzaju produkt.
Możliwości masz co najmniej kilka: możesz nagrać szkolenie video, albo stworzyć jakąś przydatną aplikację, program. Równie dobrze może to być także wtyczka do WordPressa, lub jego szablon graficzny.
Ważne abyś przed przystąpieniem do pracy zorientował się, co może być potrzebne w niszy, w której działasz. Nie przejmuj się także, jeśli myślisz, że nie masz wszystkich niezbędnych umiejętności, by stworzyć wymyślony przez siebie produkt. E-biznes w dużej mierze polega na umiejętności współpracy.
Możesz zatem zlecić stworzenie produktu, lub zaprosić kogoś jako współautora. Zdecydowanie takie rozwiązanie jest o wiele bardziej korzystne niż rozpoczęcie sprzedaży produktu, który nie jest w pełni dokończony. Ma on wybudować Twój wizerunek – musisz zadbać zatem o to, by był to dobry wizerunek.
Dobrze jest mieć także tak zwane produkty wstępne. Są to tanie produkty, które będą chętnie kupowane. Dzięki nim zacznie Ci się szybko powiększać lista mailingowa. Dzięki takiej sprzedaży zyskujesz klienta i możliwość przedstawiania mu kolejnych ofert w wysyłanych do niego mailach.
Nic zatem dziwnego, że najlepsi w tej branży stworzyli już swoje produkty.
A czy Ty również zamierzasz skorzystać z zalet, jakie niesie za sobą własny infoprodukt?
A może nie masz pomysłu na własny produkt?
Nie wiesz jak i od czego zacząć?
W takim razie, może marketing partnerski okaże się dla Ciebie idealnym rozwiązaniem:
Kliknij tutaj i zobacz jak to działa >>>