Wielcy liderzy, którzy zarobili setki tysięcy PLN na marketingu sieciowym, WRESZCIE zaczynają publicznie przyznawać, że rekrutacja przez Internet działa!
W rzeczywistości pomimo tego, że w większości kręgów jest nadal „cicho, cicho”, jest to jedna z najskuteczniejszych strategii marketingu sieciowego w historii.
Nie chodzi mi tylko o działania w Mediach Społecznościowych, ale także o rzeczywiste strategie marketingowe.
Marketing internetowy oznacza po prostu stosowanie strategii brandingowych online: reklama, strony na Facebooku, blogi wideo, e-mail marketing, lista adresowa itp.
Zawsze wprawiało mnie w zdziwienie twierdzenie większości liderów, że internetowe strategie rekrutacyjne są „rozrywką”, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że wielu najlepiej zarabiających buduje swoje marki internetowe za pomocą… no cóż… marketingu internetowego!
W szczególności rodzaj marketingu internetowego, który nazywamy…
„Marketing Atrakcyjny”, który koncentruje się na budowaniu lojalnych fanów i zaufanej marki online…
…gdzie ludzie kupią większość rzeczy, które polecisz, ponieważ znają Cię, lubią i Ci ufają.
Przez lata widziałem, jak wiele osób buduje swój Biznes MLM za pomocą Internetu, ale niestety większość liderów miało przekonanie, że nie można tego zrobić i uznaje te strategie za „rozpraszanie”.
Tzw. pierdolnięcie nastąpiło w 2020 roku, gdy można było działać tylko i wyłącznie Online!
Prawda jest taka, że wielu z NAJWIĘKSZYCH liderów zbudowało swoje organizacje częściowo lub nawet całkowicie online, używając wielu różnych strategii internetowych.
To dowodzi, że marketing sieciowy jak najbardziej można budować za pomocą Internetu.
Tak więc, w duchu pełnej przejrzystości i jawności, podzielę się z Tobą trzema najlepszymi internetowymi strategiami rekrutacji do MLM, które są dziś z powodzeniem wykorzystywane przez najlepiej zarabiających do budowania biznesów marketingu sieciowego!
[strategia nr 1 – REKRUTACJA W SOCIAL MEDIA]
Ta strategia jest dość popularna i powszechnie stosowana w marketingu sieciowym.
Oczywiście taka działalność w mediach społecznościowych NIE jest „marketingiem internetowym”, ale wciąż bije na głowę poznawanie nowych osób na siłowni, w sklepach, stacjach benzynowych itp.
A to dopiero początek.
To jest proces, którego większość liderów uczy swój zespół po wyczerpaniu się ciepłego rynku (rodzina i znajomi)…
- SZUKAJ PRZYJACIELU:
Użyj wyszukiwania na Facebooku, aby znaleźć „Znajomych znajomych”, którzy mieszkają lokalnie (przynajmniej na początek).
Jest kilka powodów, aby robić to w ten sposób…
Przede wszystkim Facebook umożliwia bezpośrednie wysyłanie wiadomości do „Znajomych znajomych” (przynajmniej w momencie, gdy piszę te słowa), dzięki czemu Twoja wiadomość trafia do ich głównej skrzynki odbiorczej zamiast do skrzynki odbiorczej „Inne”, o której istnieniu większość ludzi nawet nie wie.
Po drugie, zaczynasz lokalnie, ponieważ pozwoli ci to ewentualnie spotkać się z daną osobą twarzą w twarz, aby po prostu porozmawiać o biznesie.
Czasami trzeba się po prostu spotkać.
- KWALIFIKACJA:
Następnie poświęć chwilę, aby przyjrzeć się profilowi danej osoby i zidentyfikować kluczowe zainteresowania, które mogą przemawiać do Ciebie osobiście, Twojej firmy lub produktów.
Szukaj też bardziej subtelnych rzeczy:
- Czy dana osoba uśmiecha się na swoich zdjęciach?
- Czy jest towarzyska?
- Czy wydaje się być pozytywną osobą?
Pamiętaj, że poszukujesz, ale także kwalifikujesz.
Na przykład zainteresowanie Robertem Kiyosakim może wskazywać na zainteresowanie przedsiębiorczością lub zdywersyfikowanymi strumieniami dochodów.
Zainteresowanie np. bieganiem wskazuje na zainteresowanie zdrowiem i dobrym samopoczuciem, co może współgrać z produktami Twojej firmy.
- WIADOMOŚĆ:
Następnie tworzysz swoją pierwszą wiadomość… Możesz mi wierzyć lub nie, ale zgodnie z dość standardowym podejściem.
Bez kombinowania 🙂
Wspominasz, że budujesz duży projekt „w branży wellnes, beauty i zdrowie” lub jakakolwiek jest nisza, „rozwijasz się w obszarze” i pytasz, czy dana osoba jest „otwarta na zarabianie dodatkowych pieniędzy?”
NIE publikuj wiadomości typu „kopiuj i wklej” z linkami, aby od razu daną osobę zarejestrować…
To nie tylko nieskuteczne, ale jest uważane za SPAM przez Facebooka i może spowodować zamknięcie Twojego konta i wpędzić Twoją firmę w kłopoty.
W tej początkowej wiadomości nie podajesz żadnych konkretnych informacji ani linków. Po prostu próbujesz sprawdzasz, czy dana osoba wykazuje zainteresowanie.
- REZERWACJA:
Jeśli „zaskoczy”, umów się na spotkanie Online lub twarzą w twarz (jeśli działasz lokalne) lub na krótką rozmowę przez tel.
Po prostu daj znać drugiej osobie, że szczegóły lepiej wyjaśnić na krótkim spotkaniu Online lub Offline…
W tym momencie, jeśli dochodzi o spotkania, mam nadzieję, że twoja firma lub drużyna zapewniła Ci solidny scenariusz działania lub po prostu zabierasz na spotkanie lidera i on prowadzi prezentację.
Najlepsi mogą dochodzić nawet do około 30% pozytywnych odpowiedzi.
Natomiast, jeśli dana osoba nie odpowie na Twoją wiadomość, to możesz zastosować kilka różnych podejść.
Możesz wysłać drugą wiadomość 4-5 dni później, jeśli w tym czasie nie miałeś odpowiedzi.
Ta krótka wiadomość jest po to, aby sprawdzić, czy…
- Dana osoba otrzymała wiadomość, oraz
- Czy jest zainteresowani…
Czasami ktoś nie otrzymuje pierwszej wiadomości lub widzi ją, gdy jest w trakcie np. pracy i zapomina odpowiedzieć (sam miałem tak kilka razy).
Druga wiadomość może nawet podwoić Twoje ogólne wyniki w porównaniu z wysłaniem tylko 1 wiadomości.
Nie polecam wysyłania trzeciej wiadomości uzupełniającej…
Jeśli ktoś nie odpowiada dwa razy to znaczy to po prostu „NIE JESTEM ZAINTERESOWANY”. Nie zawracasz głowy takiej osobie i idziesz dalej. Bycie nachalnym jest oznaką złej strategii marketingu sieciowego i nie będzie działać w świecie online.
Pamiętaj, że te osoby będą również Cię obserwować, dlatego warto zadbać o poprawny profil i zdjęcia.
Ale to tylko wierzchołek góry lodowej…
[strategia nr 2 – ODPOWIEDNIA PRZYNĘTA]
Ten proces jest dość prosty i w zależności od Twojej osobowości może, ale nie musi, być dla Ciebie świetny.
Wiąże się to w dużej mierze z publikowaniem wyników w mediach społecznościowych (z zastawianiem odpowiedniej „przynęty”) i oczekiwaniem, aż ludzie wyrażą zainteresowanie za pośrednictwem komentarzy lub prywatnej wiadomości.
Dodatkowo, aby poprawić wyniki, możesz dodać WEZWANIE DO DZIAŁANIA, aby wysłać Ci wiadomość, jeśli ktoś chce uzyskać więcej informacji.
Mega Okazja…
Wiąże się to z publikowaniem zdjęć i ogłoszeń dotyczących historii typu „od zera do bohatera”, wyników dochodów i wpływu, jaki ma to na twój styl życia oczywiście możesz to zrobić tylko wtedy, gdy uzyskałeś jakiś wyniki).
Widziałem ludzi, którzy wdrażają tę strategię z dużym sukcesem, ale jestem osobą, która bardzo nieufnie podchodzi do takiego działania, ponieważ nadużywając tej strategii możesz nabawić się problemów.
Osobiście nie lubię tej metody, ponieważ może wkurzyć twoich prawdziwych przyjaciół i rodzinę, ale wiem, że może też działać bardzo dobrze… ponieważ, spójrzmy prawdzie w oczy, większość ludzi ma ochotę na większe zarobki i lepszy styl życia.
Produkty…
Podejście odpowiedniej „przynęty” może być bardzo skuteczne i zwykle bardziej bezpieczne dla przyjaciół i firmy, zwłaszcza jeśli publikowane wyniki mają związek z Tobą samym lub z Twoimi klientami… Chodzi oczywiście o korzystanie z produktów.
Ta strategia pomoże Ci wygenerować więcej klientów, a kilku z nich może wyrazić zainteresowanie firmą po zakochaniu się w produkcie.
Świetnie działają różnego rodzaju wyzwania np. z odchudzaniem i studiami przypadków… Jeden produkt może tutaj bardzo korzystnie współpracować z innymi produktami, jeśli istnieje wyraźny i widoczny wynik uzyskany z użycia danego produktu.
Na przykład widziałem, jak ludzie zamieszczają na Facebooku zdjęcia i krótkie filmiki swoich luksusowych wakacji/wycieczek i ujawniają, jak mało zapłacili za to doświadczenie.
Możesz też zamieścić zdjęcia, na których biegasz w maratonie, triathlonie lub cokolwiek innego, co nie byłoby możliwe bez korzystania z pewnych suplementów.
Zasadniczo pokaż wszystkim, którzy są z Tobą połączeni w mediach społecznościowych, pożądaną zmianę w Twoim życiu (lub życiu klientów), która została osiągnięta częściowo lub bezpośrednio w wyniku Twojego produktu.
Gdy ktoś wtedy wyrazi zainteresowanie Twoimi produktami, to postępuj zgodnie z procesem działania, którego nauczono Cię w Twojej firmie.
Polecam Ci również skorzystać z tych materiałów szkoleniowych – Biznes Sieciowy w STYLU Online>>
Przejdźmy teraz do mojej ulubionej strategii działania dla marketingu sieciowego, którą stosuję od lat…
[strategia nr 3 – ATRAKCYJNY MARKETING]
Rok w którym nastała tzw. plandemia możemy uznać za punkt zwrotny, kiedy marketing internetowy (pasywna sprzedaż i rekrutacja online) został ostatecznie uznany za potężną strategię działania w marketingu sieciowym.
W obecnych czasach wielu liderów buduje już swoje biznesy głównie za pomocą Internetu.
Mam wrażenie, że „starsi liderzy”, którzy budowali swoje biznesy w latach 80 i 90 obecnie nie byliby wstanie powtórzyć swoich sukcesów (stosując te same strategie rekrutacji, co wtedy).
Jedną z potężni9ejszych metod działania jest tzw. „marketingiem atrakcyjności”, czyli połączenie Biznesu Online z Marketingiem Sieciowym… Dokładnie uczymy tego podejścia w szkoleniu Biznes Sieciowy w STYLU Online – tutaj.
Nie polega to na wysyłaniu do nieznajomych szablonowych wiadomości online, jak w Strategii nr 1… lub na wypełnianiu kanałów informacyjnych swojego przyjaciela promocjami na okazję lub produkt, jak w strategii nr 2 (obie te strategie też świetnie działają i warto z nich korzystać).
Wyobraź sobie coś takiego…
…Wstajesz rano i widzisz:
- Skrzynkę odbiorczą pełną powiadomień informujących, że masz 5, 10, 15, a nawet więcej nowych potencjalnych klientów zainteresowanych szczegółami na temat biznesu, produktu lub zainteresowanych szkoleniami…
- Możesz też mieć skrzynkę odbiorczą pełną powiadomień o 5-10 nowych KLIENTACH czekających na otrzymanie Twojego produktu i podekscytowanych możliwościami, jakie dla nich niesie…
- Możesz też mieć skrzynkę odbiorczą pełną powiadomień o 3-6 nowych DYSTRYBUTORACH gotowych do rejestracji (lub być może już zarejestrowanych), czekających na dalsze instrukcje…
Widzisz, prawie każdy inny rodzaj biznesu na świecie używa obecnie sprawdzonych strategii marketingu internetowego, pasywnych i skalowalnych metod marketingu i reklamy online…
Dlaczego NIE wykorzystać tego w marketingiem sieciowym?
Zatem…
Jeśli chcesz poznać strategie dziania, która jest sprawdzonym sposobem na zbudowanie prawdziwego biznesu online, możesz dowiedzieć się więcej o tym tutaj na tym szkoleniu…
Tam pokażę ci dokładnie, co robić i jak się pozycjonować, dzięki czemu nigdy nie będziesz musiał gonić, denerwować, nagabywać ani błagać kogokolwiek, aby rzucił okiem na twoje produkty, usługi i biznes.
Te metody pozwalają automatycznie (w 80%-90%) budować biznes — tam, gdzie potencjalni klienci jako pierwsi kontaktują się z Tobą i wszystko odbywa się online!
Najważniejsze jest to, że w dzisiejszych czasach nie musisz być nachalny, nieprzyjemny ani nadmiernie agresywny, aby zbudować odnoszący sukcesy biznes online.
Więc jeśli jesteś gotowy, aby zacząć…
Jak wszystko inne w biznesie, będzie to wymagało czasu, pracy i nauki.
Ale ostatecznie możesz zwiększyć swoje umiejętności, przenosząc swój Biznes MLM do XXI wieku!
.
Let’s Go!
Paweł Grzech
.
.
.