Więcej osób w Twoim zespole i na liście kontaktów…
1. Oferuj odpowiednie informacje
Publikowanie wartościowych informacji spowoduje, że Twoi subskrybenci będą zachwyceni.
Zapewne wiesz co to będzie dla Ciebie oznaczać́ – coraz większą liczbę zadowolonych osób, które polecą innym Twój Newsletter.
Niestety dużo osób popełnia podstawowy błąd. Piszą o rzeczach, które tak naprawdę̨ nie interesują ich czytelników. Piszą bez namysłu. Bez przygotowania i zbadania rynku – Ty nigdy tak nie rób.
Jako bloger zdecydowałeś się na konkretnie zdefiniowaną niszę – to akurat jest dobra decyzja – ale w Newsletterze oferujesz informacje, które nie do końca zgadzają się z tą tematyką – a to już jest błąd.
Jeśli piszesz na blogu i w Newsletterze o kolekcjonowaniu znaczków pocztowych, to nie ma sensu publikować nagle informacji np. o zdrowiu. Teksty na Twoim blogu i w Newsletterze powinny być kompatybilne, tzn. współgrać ze sobą.
Jeśli nie wiesz co interesuje Twoich subskrybentów, to poproś ich o pomoc.
Zadaj im pytania typu: czego chcieliby się dowiedzieć od Ciebie lub np. jaki temat jako następny najbardziej ich interesuje…
Albo zapisz się na kilka podobnych tematycznie Newsletterów i zobacz, jakie tematy i problemy są tam omawiane.
Kliknij TUTAJ i przejdź do kolejnej części >>>
Do zobaczenia po drugiej stronie!
PAWEŁ GRZECH
Uwaga!
Czy biznes, który możesz zapakować do torby od laptopa albo nawet do kieszeni, może sprawić, że osiągniesz niezależność finansową…?
Jest wiele dróg do sukcesu i praktycznie dla każdego sukces oznacza coś innego.
Kliknij poniżej i zobacz co to znaczy mieć prawdziwy Biznes Online oraz Życie Marzeń:
Poznaj Szczegóły>>