Poniżej znajdziesz drugi z pięciu kursów do wielokrotnego autorespondera (dzisiaj cz.2)…
Możesz z tym materiałem zrobić co tylko chcesz – możesz się zainspirować, możesz poniższy tekst wykorzystać do własnych szkoleń, możesz pobrać tylko część lub całość… zrób co chcesz.
Uwaga!
Nie musisz w stopce podawać moich danych.
Wszystkie części tego Newslettera znajdziesz w tej kategorii >>
Kurs #2: 5 Prostych kroków, jak sprawić, aby Twoja kampania reklamowa odniosła sukces
Część 2 z 5
Jak stworzyć skuteczny tekst reklamowy?
_________________
Witaj serdecznie,
Bardzo mnie cieszy, że możemy znowu się spotkać.
Gotowy do nauczenia się kilku bardzo istotnych rzeczy o pisaniu tekstów reklamowych?
To zaczynamy!
Ogłoszenie, a więc tekst sprzedażowy, którego np. używasz w kampaniach Google AdWords lub w Newsletterze, nie jest tym samym co tekst oferty na stronie sprzedażowej.
Jest to niestety często mylone. Chodzi tutaj o tekst, który powinien doprowadzić potencjalnego klienta do konkretnego działania. Do działania, które należy wykonać teraz – klikając na link, wybierając numer telefonu, czy wypełniając formularz do rejestracji.
Obojętnie jaką „Akcję” chcesz, aby Twój czytelnik wykonał – jest to niewątpliwie robota dla Twojego ogłoszenia. Gdy zdobędziesz uwagę czytelnika, to wtedy Twój tekst musi sprawić, aby wykonał on swój ostatni ruch.
Wykorzystuj słowo: „jak”
- Jak poprawić Twoją kampanię reklamową w 5 prostych krokach?
lub
- Jak tanio i szybko zbudować dużą i dochodową listę kontaktów?
Używaj słów akcji!
- Nowość – Bezpłatny raport, z którym zdominujesz Google!
„Nowość” zawsze wywołuje akcję… ludzie lubią różnego rodzaju nowości.
„Sekret” przykuwa uwagę… ludzie kochają tajemnice i sekrety.
„Gratis” to bodziec, aby wykonać jakieś działanie… gratis to cały czas numer jeden, ponieważ ludzie uwielbiają dostawać coś za darmo.
Zadawaj pytania…
- Masz już tego kompletnie dosyć…? Rozwiązanie na Twoje dolegliwości znajduje się tylko o jeden klik dalej.
- Naprawdę w to wierzysz, że już na zawsze pozostaniesz gruby?
- Czy już porzuciłeś swoje marzenia o nowym i wypasionym samochodzie?
Wykorzystuj imiona i nazwiska znanych i popularnych postaci…
- Czy wiesz dlaczego Donald Tramp zainwestował w branżę Wellness?
- Wiesz co Bill Gates powiedział o biznesie w nowym stuleciu?
Gdy już zdecydujesz się na nagłówek, to zabierz się za pisanie tekstu oferty, która do niego pasuje:
- Jak zwiększyć zyski kampanii reklamowej o 98% w 5 łatwych krokach?
- Ten darmowy kurs znajduje się tylko o jedno kliknięcie myszki od Ciebie. Zabiorę Cię w podróż i pokażę Ci 5 prostych kroków, które otworzą Ci oczy, zoptymalizują Twoją reklamę i promocję w sieci oraz podwoją Twoje dotychczasowe zyski. Zacznij już teraz – kliknij Tutaj!
A więc do dzieła!
W następnej części pokażę Ci gdzie umieścić Twoją reklamę.
Z poważaniem,
Twoje imię i nazwisko
adres strony
PS.
Wypatruj jutro mojego maila pt.
„Tutaj podaj tytuł swojej drugiej wiadomości.”
Będzie się działo 🙂
PPS.
> TUTAJ jest dobre miejsce, aby dodać jakiś przykład lub zastosować rekomendację <
Link do wypisania się z listy