5 Stopniowy model biznesu Cz.3

W ramach krótkiego przypomnienia…

www.pawelgrzech.pl


Cały czas rozmawiamy o poniższym modelu biznesowym:

Model Biznesu MLM Online

1) Strona przechwytująca – ta strona służy do budowy listy kontaktów. Zacznij od budowy własnej listy kontaktów, ponieważ lista to absolutna podstawa.

2) Newsletter – za pomocą Newslettera będziesz budować pozytywne relacje ze swoją listą, czyli dasz się poznać jako lider. Maile wysyłaj najlepiej codziennie lub 5 dni w tygodniu.

3) Produkt – nie musi być to koniecznie Twój produkt. Równie dobrze może być to szkolenie z jakiegoś programu partnerskiego. Ten produkt promuj w swoim Newsletterze.

4) Lista klientów – najważniejsza lista! Na tą listę trafiają osoby, które kupiły Twój produkt. Są to osoby, które już Ci zaufały i razem z Tobą wydały swoje pieniądze. Dopiero na tej liście promujesz swój biznes np. MLM.

5) Ruch – ruch kieruj tylko i wyłącznie na swoją stronę przechwytującą.

Nawiązując zatem do poprzedniego maila, dzisiaj przygotowałem dzisiaj dla Ciebie 4 wskazówki, które pomogą stworzyć Ci użyteczną stronę przechwytującą.

Jest to bardzo ważne ponieważ strona przechwytująca jest pierwszym elementem w procesie budowania listy kontaktów.

.
Oto 4 kroki do optymalnej strony przechwytującej:

1. Z kim rozmawiasz?

Nigdy nie owijaj w bawełnę tylko od razu przejdź do sedna.

Musisz dokładnie wiedzieć czego chcesz i do kogo skierowana jest Twoja oferta.

Widzę niestety dużo stron przechwytujących, które są budowane w niewłaściwy sposób.

Ty musisz po prostu myśleć jak swój klient, czyli zadaj i następnie odpowiedz sobie na to pytanie:

„Co ja z tego będę mieć?”

2. Tylko jeden cel!

Twoja strona przechwytująca ma tylko jeden cel – musi zbierać adresy E-Mail.

Dlatego każde słowo i każdy element Twojej strony ma wspierać tą jedną konkretną akcję: mianowicie musi zachęcać Twojego potencjalnego klienta do pozostawienia u Ciebie adresu E-Mail.

Nie możesz swojego czytelnika rozpraszać przez różne niepotrzebne rzeczy.

Ten punkt ma kluczowe znaczenie – tylko wtedy, gdy Twój czytelnik może skupić się na jednej (najważniejszej) akcji, jest szansa na sukces.

3. Najważniejsze składniki.

Za pomocą nagłówka musisz od razu przykuć uwagę swojego czytelnika – on nie może czuć się zagubiony.

Dodatkowo umieść na swojej stronie atrakcyjny, ale darmowy bonus, któremu Twój czytelnik nie będzie się wstanie
oprzeć.

Ten bonus musi być dla niego wartościowy – kluczem do sukcesu jest rozwiązanie jakiegoś dużego problemu.

*Absolutna konieczność – musisz mieć wezwanie do akcji!

Wyraźnie powiedz czytelnikowi, że wszystkie materiały dostanie dopiero po podaniu swojego adresu E-Mail. Tylko nie zapomnij dodać formularz z autorespondera 🙂

Jeśli będziesz na swojej stronie zbierać tylko same adresy E-Mail, to oczywiście nie będziesz mógł w przyszłości używać w mailach imion swoich subskrybentów, ale to nie jest koniecznością.

Jeśli możesz, to dodaj na stronę jakiś dowód społeczny – to bardzo zwiększa wiarygodność i ilość zapisów.

Pokaż np. ile osób korzysta już z Twoich porad (również pozytywne referencje od subskrybentów mogą zwiększyć ilość zapisów).

4. Jak powinno wyglądać wezwanie do akcji?

Aby łatwiej przekonać czytelnika do zapisania się na listę, należy tworzyć wartościowe zachęty (tzw. „przynęta”) – przeważnie jest to jakiś poradnik, e-book, video albo całe serie e-maili.

Twój czytelnik musi mieć wrażenie, że jeśli się teraz nie zapisze, to straci coś wartościowego. To bardzo wpływa
na ilość zapisów.

Ok.
Na dzisiaj to już wszystko.

W następnej części opowiem Ci jeszcze trochę o budowaniu relacji z listą (jeden z najważniejszych elementów).

Wypatruj mojego maila, a tymczasem obejrzyj sobie jak dokładnie działa ten system marketingowy:

www.pawelgrzech.pl
.

Zawiera wszystkie te rozwiązania, o których tutaj mówimy.

Paweł Grzech

.

.

,

Scroll to Top