Czy Wiesz Jak Szybko, Tanio I Skutecznie Zbudować
Własną Listę Adresową?
Drogi czytelniku!
Stworzenie strony WWW lub bloga a następnie próba zdobycia jak największej ilości czytelników – to typowy start w internetowym biznesie.
Jednak bardzo szybko zobaczysz, że to nawet nie jest połowa drogi do Twojego sukcesu… ponieważ druga i najważniejsza połówka, to tak naprawdę Skuteczny Email Marketing.
Marketing Internetowy to zdecydowanie niejednostronny proces. Chodzi o tzw. dawanie i branie.
Ludzie przychodzą na Twoją stronę – przyciągani przez atrakcyjną i wartościową treść – i dają Ci swój adres email. A ty w ramach podziękowania wysyłasz im regularnie wartościowe informacje (np. różne szkolenia: eBooki, filmy video itp.).
Strona WWW z samej natury jest jak pasywne i leniwe stworzenie. Wyleguje się w sieci,
podobnie jak leniwy pies przed kominkiem, który czasami zamerda ogonem, gdy ktoś
np. otworzy drzwi.
I dopiero wtedy budzi się do życia i prowadzi Cię w określone miejsce,
gdzie możesz wykonać pożądaną czynność.
Natomiast wiadomości email są pełne życia, podobnie jak aktywne zwierzaki np. jak bernardyn –
zawsze w pogotowiu, aby dotrzeć tam gdzie jest potrzebny.
W beczułce na karku ma specjalne
zaproszenie, aby Twój czytelnik mógł dokładnie rozejrzeć się np. po Twojej stronie lub na blogu.
Zatem strona WWW próbuje za pomocą wartościowych artykułów zachęcić czytelnika do wykonania
jakiejś konkretnej czynności np. kupna Twoich produktów.
Natomiast maile dostarczają wiadomość i wrzucają ją prosto do skrzynek pocztowych Twoich odbiorców.
I jeśli egzystencja Twojej strony zależy tylko i wyłącznie od zamówień pierwszych czytelników, to
niestety bardzo szybko zniknie z powierzchni ziemi.
Nieustannie musisz na nowo przyprowadzać te same osoby na swoją stronę, aby pozyskać stałych
czytelników i zdobyć jakieś zamówienie – w szczególności po to, aby Twój czytelnik dokonał ponownego
zakupu.
Jest to niezbędne do przeżycia i powinien być to Twój cel numer jeden – a osiągniesz to tylko
i wyłącznie poprzez dawanie i branie!
Decydującym faktorem jest tutaj zgoda Twoich czytelników na wysłanie im wiadomości. A gdy dostaniesz
już takie pozwolenie, to wtedy można powiedzieć, że trzymasz w swoich rękach prawdziwą
machinę do Email Marketingu…
Kliknij tutaj, aby poznać całą historię…