Więcej osób w Twoim zespole i na liście kontaktów…
17. Płatna reklama
Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z biznesem bardzo często nie biorą tej metody nawet pod uwagę – a chodzi mi tu o tzw. płatne kliki np. od Google AdWords lub od Facebooka.
A jeśli ktoś się już na to zdecyduje, to zazwyczaj kieruje cały ruch na stronę sprzedażową (lub kiepską stronę przechwytującą), aby od razu coś sprzedać. Szanse, że to zadziała są praktycznie zerowe.
Jeśli chcesz z czytelnika zrobić klienta, to najlepiej kieruj się tą drogą:
Darmowy i wartościowy bonus (przynęta) za adres email. Zaoferuj na swojej stronie przechwytującej jakiś atrakcyjny bonus, coś wartościowego, co zachęci ludzi do zapisana się na Twoją listę. W taki sposób pozyskasz płatnych subskrybentów.
Opłacalność kampanii PPC można łatwo sprawdzić. Ile kosztuje Cię jeden adres email i ile zarabiasz na jednym adresie email?
Jeśli średnio potrzebujesz 10 odwiedzin na swojej stronie (10 klików: 1 klik = 10 groszy), aby 1 osoba zapisała się na Newsletter, to jeden adres email kosztuje Cię 1zł.
I jeśli średnio jeden z 10 subskrybentów zostaje Twoim klientem, to kosztował Cię on 10 zł. A więc, Twój przeciętny przychód ze sprzedaży wynosi ponad 10 zł.
Natomiast jeśli wykorzystasz oferty OTO i Tripwire, to Twój subskrybent może kosztować Cię 0 zł albo nawet od razu wyjdziesz na plus.
P.S.
Więcej na temat wykorzystania ofert typu OTO w marketingu sieciowym znajdziesz w tym bezpłatnym szkoleniu >>
Kliknij TUTAJ i przejdź do kolejnej części >>>
Kliknij TUTAJ i wróć do poprzedniej strony >>>
Do zobaczenia po drugiej stronie!
PAWEŁ GRZECH
Uwaga!
Czy biznes, który możesz zapakować do torby od laptopa albo nawet do kieszeni, może sprawić, że osiągniesz niezależność finansową…?
Jest wiele dróg do sukcesu i praktycznie dla każdego sukces oznacza coś innego.
Kliknij poniżej i zobacz co to znaczy mieć prawdziwy Biznes Online oraz Życie Marzeń:
Poznaj Szczegóły>>