Budowa Listy Adresowej Moduł 12

Więcej osób w Twoim zespole i na liście kontaktów…

12. Pisz E-booki – rozdawaj i sprzedawaj

Tak pokrótce – chodzi tu o produkty informacyjne (zobacz jak zrobili to Piotr i Barbara: Zamień swoją wiedzę na pieniądze…).

Nawet jeśli własny E-Book nie musi być koniecznie pierwszym krokiem do internetowego biznesu (produkty z programów partnerskich sprawiają, że początki są o wiele łatwiejsze), to nie powinieneś lekceważyć faktu, że dzięki swoim produktom będziesz mieć o wiele więcej możliwości (100% wynagrodzenia ląduje w Twojej kieszeni).

Napisanie E-Booka może Ci zająć nie więcej niż tydzień – jeśli oczywiście robisz to dobrze. Możesz np. zacząć od artykułów na blogu a później rozbudować je do postaci E-Booka.

Możesz również zakupić E-Booka z prawami autorskimi, którego później napiszesz pod siebie i opublikujesz jako własne dzieło (jest to powszechna praktyka w Internecie, która z pewnością pozwoli Ci zaoszczędzić sporo czasu).

Wirusowy E-Book – co to jest i po co je tworzyć? Jest to E-Book, którego zadaniem jest szybkie rozpowszechnienie się (tzw. pocztą pantoflową) po całej sieci.

Nie chodzi tutaj głównie o to, aby na tym zarobić. Twoim celem jest to, aby jak najwięcej ludzi go rozdało.

A dlaczego?

Ponieważ w tym E-Booku znajduje się formularz do rejestracji na Twój Newsletter oraz oczywiście linki partnerskie, które prowadzą do innych podobnych produktów.

Za każdym razem gdy ktoś rozda lub sprzeda Twojego E-Booka (zależy jaki wariant wybierzesz), to nowi ludzie trafią prosto na Twoje linki. A ile Cię to będzie kosztować? Nic…

Jeśli setki osób zaczną rozdawać Twojego E-Booka po całym Internecie, to możesz zostać jednym z najbardziej znanych ekspertów, a tym samym możesz zdominować rynek – zajmiesz pozycję, na której zarabia się już naprawdę fajne pieniądze.

A jak stworzyć takiego wirusa? Oto kilka przykładów:

  • Znajdź odpowiednią koncepcję na swój poradnik, aby za jego pomocą promować jakiś określony produkt. To wcale nie jest takie trudne… Jeśli promujesz jako partner np. kamerę video, to napisz darmowy raport pt.
    .
    „10 prostych kroków, jak kręcić profesjonalne filmy video”.
    .
    Twoi czytelnicy Ci za to podziękują, ponieważ w jednym miejscu znajdą wszystkie potrzebne im informacje.
    .
    Po za tym w takim raporcie będziesz mógł zareklamować swoją ulubioną kamerę (program partnerski). Dzięki temu zdobędziesz nowych subskrybentów a dodatkowo zarobisz na sprzedaży kamery.

  • Znajdź odpowiednie narzędzia, które są Ci niezbędne, aby odnieść sukces.
    .
    Wybierz domenę, którą zarejestrujesz już praktycznie za grosze (12-30zł).
    .
    Najlepiej aby była krótka i opisująca zawartość Twojego E-Booka (ewentualnie możesz wykorzystać subdomenę).
    .
    Masz już Networker Specialis? Znajdziesz tam wszystko to co jest Ci potrzebne.

 

  • Planuj rozdziały swojego E-Booka jak artykuły. Napisanie wszystkiego od razu w całości jest trudne, a bez konkretnego planu dla poszczególnych rozdziałów prawie niemożliwe.
    .
    Na napisanie mojego pierwszego E-Booka potrzebowałem aż 5 miesięcy. Dzisiaj zajmuje mi to średnio od jednego do trzech tygodni.

  • Na rynku istnieje już zdecydowanie za dużo poradników, w których informacje są tylko odświeżane i które w innym miejscu znajdziesz za darmo. Dlatego zadbaj o to, aby Twoje poradniki posiadały wyjątkową treść.
    .
    W przeciwnym razie Twój E-Book straci dużo na wartości, a konsekwencją tego będzie fakt, że o wiele mniej osób będzie go promować i oczywiście czytać – ucierpi też na tym Twoja reputacja.
    .
    Dobrym pomysłem na zdobycie wartościowej treści jest wywiad z ekspertem. W taki sposób zdobędziesz dużo niezależnych i cennych informacji.
    .
    Jeśli chcesz napisać poradnik np. na temat ogrodnictwa, to na pewno nie będzie Ci trudno znaleźć w sąsiedztwie jakiegoś eksperta, z którym będziesz mógł porozmawiać osobiście, przez telefon albo na Skype. Zebrane informacje będą podstawą do Twojego E-Booka.
    .
    Nie zapominaj nigdy o tym, jaki jest faktyczny cel Twojego poradnika – Nie zarobek a budowa listy kontaktów.
    .
    Dodanie np. ramki z hasłem „Zapisz się na mój Newsletter” sprawi, że nie tylko zarobisz prowizje ze sprzedaży, ale także zdobędziesz nowych subskrybentów, z którymi będziesz mógł budować relacje – i to bez dużego wysiłku.
    .
    Na samym początku książki napisz wyraźnie, że czytelnik może ją bez najmniejszych problemów dalej odsprzedawać.
    .
    Musi on wiedzieć, że wraz z książką otrzymał prawa autorskie, które upoważniają go do dalszej sprzedaży lub po prostu rozdawania jej jako np. bonus – tak często jak tylko ma na to ochotę (a im częściej tym lepiej dla Ciebie).

 

  • Napisz tekst sprzedażowy i umieść go na swojej stronie. Taki tekst musi dobrze sprzedać Twój poradnik, ponieważ w pierwszej kolejności zadecyduje to o Twoim sukcesie bądź porażce. Tekst sprzedażowy jest zazwyczaj największą przeszkodą na drodze do pierwszych prowizji.
    .
    W Internecie (tak jak w realnym świecie biznesu) sprzedaż jest bardzo szczególną umiejętnością, którą opanowało tylko niewiele osób (na szczęście możesz się tego nauczyć). Dlatego teksty sprzedażowe należą do najlepiej opłacanych współpracowników – Twoim wirtualnym sprzedawcą są właśnie teksty.

 

  • Dodaj do wielokrotnego autorespondera np. 7 częściowy i darmowy kurs. Taki internetowy kurs możesz bardzo łatwo stworzyć – wystarczy, że weźmiesz kilka pierwszych rozdziałów swojego E-Booka (który chcesz sprzedać), podziel je na krótkie lekcje i wyślij je jako darmową próbkę.
    .
    Dołącz do tego czasowo ograniczoną specjalną ofertę i zwróć uwagę swoich czytelników na to, że zegar tyka. Spokojnie możesz przekazać swojemu potencjalnemu klientowi, że jeśli teraz nie będzie działać, to straci okazję swojego życia (cena wzrośnie, oferta zniknie itp.).

 

Obojętnie na jaki temat ruszysz z wirusowym marketingiem, rynek posiadasz już na pewno – jest to rynek produktów z prawami do odsprzedaży.

Myślę, że bez problemu znajdziesz w marketingowych kręgach sporą liczbę osób, które z chęcią będą promować Twoje E-Booki, ponieważ zależeć im będzie na dalszej odsprzedaży.

Na jaki temat jest Twój E-Book, to ich tak naprawdę nie interesuje – najważniejsza jest możliwość odsprzedaży.

I właśnie dlatego można tak dużo osiągnąć za pomocą niszowych E-Booków, które zawierają prawa autorskie. Warunek jest oczywiście jeden: Twoje poradniki muszą być wartościowe!

(Zobacz jak zrobili to Piotr i Barbara: Zamień swoją wiedzę na pieniądze…).

 

Kliknij TUTAJ i przejdź do kolejnej części >>>

Kliknij TUTAJ i wróć do poprzedniej strony >>>

 

 

Do zobaczenia po drugiej stronie!

PAWEŁ GRZECH

 


Uwaga!

Czy biznes, który możesz zapakować do torby od laptopa albo nawet do kieszeni, może sprawić, że osiągniesz niezależność finansową…?

Jest wiele dróg do sukcesu i praktycznie dla każdego sukces oznacza coś innego.

Kliknij poniżej i zobacz co to znaczy mieć prawdziwy Biznes Online oraz Życie Marzeń:

Poznaj Szczegóły>>
Scroll to Top